- Anoniem12 mei 2016 om 15:33
Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden.
5 weken geleden heb ik de mirena laten verwijderen maar ik word maar niet ongesteld.
Na het verwijderen de dag erna heel iets bloedverlies gehad maar dat mag geen naam hebben.
Ben nu al 4 weken van de 5 niet lekker. hoofdpijn verhoging rugpijn spugen overmatig transpireren maar alle testen van diverse merken geven negatief aan. Is het normaal dat je helemaal niet ongesteld word na het verwijderen van de spiraal? Of kan ik nu al zwanger zijn?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 mei 2016 om 17:33Het kan best wel even duren voordat de menstruatie weer op gang komt.
Reageren
Ik zou wel even met de rest van de klachten naar de huisarts gaan. Ik denk niet dat dat iets met de spiraal te maken heeft.Anoniem19 mei 2016 om 10:53Bedankt voor je reactie. Ik ben idd bij de huisarts geweest. Bloedgeprikt en had last van een virus, een lage bloedsuikerspiegel en een verhoogde waarde witte bloedcellen. Hcg is ook mee genomen en ben helaas niet zwanger. Ik heb mijn onzekerheid besproken met mijn huisarts en die heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog voor een echo.
ReagerenAnoniem22 mei 2016 om 17:36Ik geloof dat de echo niet meer nodig is. Vandaag 22-05 ongesteld geworden na 6,5 week. Wel hevige krampen (meer dan ik me kon herinnerden van 11 jaar terug) maar Thank God weet ik nu tenminste waar ik aan toe ben. Nu maar hard duimen!
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2016 om 17:47Op naar de volgende ronde dus !!!
Reageren