- Anoniem9 mei 2016 om 19:01
Hallo
Ik ben 20 jaar en mijn vriend is wat ouder dan mij namelijk 40 hij heeft al 2 kinderen maar hij wilt er nu geen nietmeer en ik had er in het begin mee in gestemd maar na een tijd ben ik er toch over beginnen nadenken en ik zou toch graag iets van mijn eigen willen maar hij wilt niet in mij komen en ik neem de pil ik ben klaar voor iets van ons 2 samen en het gaat ook we hebben werk en we wonen samen wat moet ik doen???2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2016 om 19:11Als hij duidelijk aangeeft dat hij geen kinderen meer wil, dan kun je daar niets aan doen. Je wist het van tevoren. Ik denk dat het leeftijdsverschil hier toch een belangrijke rol in speelt.
ReagerenLisa9811 mei 2016 om 17:07Hey!
wat leuk om te lezen dat er meerdere relaties zijn waarin er zo een groot leeftijdsverschil is. Ik verschil namelijk bijna 30 jaar met mijn vriend. Ik ben momenteel 19 jaar. Ik begrijp je heel goed. Al ben ik zelf nog niet toe aan kinderen, ik heb altijd een kinderwens gehad. En mijn vriend is nu gesteriliseerd en heeft al 3 kinderen. Dit zal ik misschien ook lastig blijven vinden.
Misschien moet je je af gaan vragen wat belangrijk voor je is. Je zal veel van hem houden, maar kan hij jou gelukkig maken? En jij hem?
Ik zelf twijfel ook weleens omdat mijn omgeving het totaal niet eens is met mijn relatie. Maar ik hou van hem, met heel mijn hart. Daar komt niemand tussen. Als je relatie sterk is dan zou ik het er toch met hem over hebben. Als hij geen kind wil houdt het natuurlijk op… Want je moet er allebei 100% voor gaan. Anders krijg je problemen. Ik ben het dit keer (alle andere keren wel) niet eens met Tandor. Want er zijn ook relaties met grote leeftijdsverschillen die wel kunnen. Liefde van een wat oudere man is voor mijn gevoel zelfs veel dieper dan met iemand van je eigen leeftijd soms. Maar meningen verschillen natuurlijk. En ik weet dat er is gebleken dat het nogal lastig is om zo een groot leeftijdsverschil te hebben. Maar als je alles met elkaar bespreekt en rekening houdt met elkaar, kom je daar echt wel uit. Ik heb alles voor hem over. en hij voor mij.
Reageren