- Anoniem5 april 2016 om 19:21
Hey,
Ik had afgelopen zondag anale seks met mijn vriend. Hij is klaargekomen (in mijn anus). Ik kon me daarna niet wassen want we deden het snel in de auto. Ik veegde weg wat ik kon maar ik voelde dat ik nog sperma had in me anus. Ik deed gewoon me ondergoed aan. Ik ben echt bang dat ik nu zwanger ben aangezien hij zijn geslachtsdeel voordat we het anaal deden even had gewreven over de mijne ( ik had het voorvocht weggeveegd). En nadat we klaar waren zat ik gewoon terwijl er nog sperma in me anus zat. Ik ben bang dat het ik me onderbroek is gelopen en zo in contact is gekomen met men vagina.
Ingewikkeld verhaal i know. Im stressing. Want ik wil echt niet zwanger raken. Ik weet dat je door anale seks niet zwanger raakt.
20 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 19:25Zo raak je toch niet zwanger hoor.
Reageren
Maar dom is het toch om dat zonder condoom te doen. Niet alleen vanwege zwangerschapAnoniem5 april 2016 om 19:31Dankjewel voor het antwoord !
Was snel en ongepland. Ik wou het eigenlijk niet. Omdat een condoom gebruiken zo belangrijk is. Ik zal het in het vervolg wel gebruiken
Reageren##### anoniem26 december 2018 om 20:18il wil weten wat er gebeurd als er sperma in je anus komt en da je ziek kan worden of niet want mijn vriendin wilt dat er sperma in haar anus lomt kan u mij zegen wat er gebeurd als er sperma in gaat
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2018 om 02:18Niks gebeurd er dan
ReagerenAnoniem27 maart 2020 om 20:10hallo,
Ik heb voor 2de keer anal seks gehad met mij vriend. Zonder condoom. Hij is niet in mij klaar gekomen. Hij is alleen paar keer heen en weer gegaan. Daarna erweer uit. Ik voel nu lichte buikpijn en pijn in mij onderrug.
Kan ik hier door zwanger worden. Ik mag nog niet zwanger worden en ik stress me heel erg hierdoor.
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2020 om 20:12Je kunt van anale seks toch niet zwanger raken…
ReagerenAnoniem27 maart 2020 om 20:40Dat weet ik niet. Daarom vraag ik dat aan u. Of het zou kunnen?
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2020 om 20:44Om zwanger te raken moet er sperma in je vagina terechtkomen en van daaruit in je baarmoeder en de eileider. Dat kan toch echt niet via je anus. Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien goed om eens op internet te kijken hoe mensen zwanger worden
ReagerenAnoniem27 maart 2020 om 22:01Ik ben 26 jaar. Maar mij vriend is niet klaar gekomen. Maar ik heb gelezen dat als er voor vocht naar mij vagina is gegleden of gedruppeld. Dat je dan zwanger kan worden.
Is daar waar. Of is dat onmogelijk?
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2020 om 22:02Van voorvocht raak je niet zwanger
ReagerenAnoniem27 maart 2020 om 22:11Hoe komt het dan dat ik rare onder buikpijn heb dan. Kan dat andere oorzaken zijn?
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2020 om 22:32Dat kan meerdere oorzaken hebben. waaronder de anale seks
ReagerenAnoniem27 maart 2020 om 22:47Gaat dat van zelf over?
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2020 om 22:56Die vraag kan ik natuurlijk ook niet beantwoorden
Reageren