- Anoniem9 december 2014 om 07:34
Hallo,
Gisteren is mijn vriend in mij kont klaargekomen. Paar min later is zijn hand anaal met sperma in mijn vagina gegaan. Ik slik geen pil en zit in mijn vruchtbare periode. Hoe groot is de kans op zwangerschap?
5 reactiesReagerenAnoniem9 december 2014 om 09:57Groot! Zo snel mogelijk de morning after pil slikken!
ReagerenAnoniem9 december 2014 om 12:07Maar ik dacht dat als het sperma buitenlucht had dat de kans op bevruchting zeer klein was?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2014 om 12:49Sperma leeft buiten het lichaam 3-5 minuten soms ook 7 minuten.
Reageren
Het was dus niet erg handig om dat op die manier te doen. Zo kun je dus inderdaad zwanger raken. Neem uit voorzorg de MAP zoals de vorige schrijver al aangaf.Anoniem9 december 2014 om 15:48Sorry dat ik stoor ma doet da geen pijn in uw kont? Da moet toch pijn doen? En ik wist niet als je vriend in je kont klaar komt dat je zwanger kan geraken? Das iets nieuws.. grtjs
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2014 om 17:08Van anale seks kun je ook niet zwanger raken. Het waren andere dingen die een probleem vormden. Nog eens goed lezen
Reageren