- anna8822 januari 2016 om 06:34
Het is vandaag 22 januari. Ik heb 4 jaar lang een koperspiraal.
Ik heb mijn laatste eerste menstruatie dag gehad op 29 december met een vaste cyclus van 28 dagen. Mijn eisprong is dan op 12 januari. Ik heb op deze dag ook gemeenschap gehad. Nu heb ik op 19 januari mijn spiraal laten verwijderen. Nu ben ik sinds gisteren behoorlijk misselijk. Is het mogelijk dat mijn eicel toch bevrucht was en nu is in genesteld? Ik heb ook zeer gespannen en vooral zware borsten maar dit heb ik altijd rond de week voor mijn menstruatie die op 26 januari is. Ik ben echter al jaren niet meer misselijk geweest. Ik hoor heel graag of iemand hier ervaring mee heeft of of het mogelijk is.
Alvast bedankt.4 reactiesReagerenanna8822 januari 2016 om 06:42Ik ben nog vergeten te melden dat ik ook een wat zwaar drukkend gevoel heb in mijn onderbuik.
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2016 om 10:41Van de innesteling wordt je niet misselijk. Het is ook niet erg waarschijnlijk. Ik denk eerder dat het een gevolg is van het verwijderen van de spiraal.
Reagerenanna8822 januari 2016 om 11:49Nou ja inderdaad lijkt het mij ook wel heel ver gezocht. Ik kijk wel hoe het volgende is. De tijd zal het leren. Ik was gewoon benieuwd of er een mogelijkheid is. Ik heb mijn huisarts gebeld om te vragen of het mogelijk is. Blijkbaar is er een kans maar wel zo minimaal dat ik er niet echt vanuit hoef te gaan.
ReagerenAnoniem19 maart 2016 om 19:37Hoe is het afgelopen?
Reageren
Ik heb mijn spiraal vorige week verwijderd, vlak na mijn eisprong.