Zoeken Vraag het forum

innesteling na verwijderen koperspiraal?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anna88

Het is vandaag 22 januari. Ik heb 4 jaar lang een koperspiraal.
    Ik heb mijn laatste eerste menstruatie dag gehad op 29 december met een vaste cyclus van 28 dagen. Mijn eisprong is dan op 12 januari. Ik heb op deze dag ook gemeenschap gehad. Nu heb ik op 19 januari mijn spiraal laten verwijderen. Nu ben ik sinds gisteren behoorlijk misselijk. Is het mogelijk dat mijn eicel toch bevrucht was en nu is in genesteld? Ik heb ook zeer gespannen en vooral zware borsten maar dit heb ik altijd rond de week voor mijn menstruatie die op 26 januari is. Ik ben echter al jaren niet meer misselijk geweest. Ik hoor heel graag of iemand hier ervaring mee heeft of of het mogelijk is.
    Alvast bedankt.

4 reacties
    Reageren
    anna88

Ik ben nog vergeten te melden dat ik ook een wat zwaar drukkend gevoel heb in mijn onderbuik.

Reageren
    John (moderator)

Van de innesteling wordt je niet misselijk. Het is ook niet erg waarschijnlijk. Ik denk eerder dat het een gevolg is van het verwijderen van de spiraal.

Reageren
    anna88

Nou ja inderdaad lijkt het mij ook wel heel ver gezocht. Ik kijk wel hoe het volgende is. De tijd zal het leren. Ik was gewoon benieuwd of er een mogelijkheid is. Ik heb mijn huisarts gebeld om te vragen of het mogelijk is. Blijkbaar is er een kans maar wel zo minimaal dat ik er niet echt vanuit hoef te gaan.

Reageren
    Anoniem

Hoe is het afgelopen?
    Ik heb mijn spiraal vorige week verwijderd, vlak na mijn eisprong.

Reageren
Reageer op: innesteling na verwijderen koperspiraal?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.