Zoeken Vraag het forum

Online vragen stellen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ans

Jaa klopt inderdaad, maar heb een app waarin ik alles bij houd en die gaf aan dat m’n eisprong op de 10de zou zijn..

John (moderator)

Een app kan dat nooit bepalen. Een eisprong kont net altijd op dezelfde dag in een cyclus.

Reageren
    Geen Naam

hoi, ik heb een vraagje.

1. Mijn vriendje en ik hebben geen sex gehad maar hij heeft met zn ding zegmaar tegen mij ding gedaan en kwam voorvocht uit. Ik had ook tampon in want was op laatste dag van mijn ongesteltheid. Is er een kans dat ik zwanger ben???? Toen ik tampon uit deed had k wel nog beetje bloed dus van ongesteldheid.
    Reageren
    Geen Naam

o en hij heeft me daarna wel gevingerd maar niet met zn vinger erin.

Kan iemand mij geruststelle???

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je niet zwanger raken.. en zijn “ding” heet penis en jouw “ding” heet vagina

Reageren
    Geen Naam

oke, maar k heb nu wel zere borsten en internt zegt dat t wel kan omdat erin voorvocht ook zaad zit.

Reageren
    Geen Naam

En kan t ook niet als mn vriendje er 5 min ofso heb gewreven er tegen aan enzo

Reageren
    John (moderator)

In voorvocht zitten biologisch gezien geen spermacellen, tenzij er enkele minuten van tevoren een zaadlozing zou zijn geweest en er niet mee geplast is

Reageren
    Geen Naam

nee dat is er niet geweesr en ook niet geplast. Maar ze kunne dus niet erin gegaan zijn ? Over 2 weke moet k t worde maar ben echt gestresst

Reageren
    Geen Naam

Er is dus gewoon 0 kans ??

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger

Reageren
    Geen Naam

Maar ik hoef me dan geen zorge te make?

Want net na je ongestelt dan bn je ok nie vruchtbaar ofso tog?

Dus dr blijf nie iets leven ofso dat als je paar dagen later wat doe dat t er nog zit ofso.

Sorry voor zoveel vrage!!

Reageren
    Geen Naam

kan iemand mij dat uitleggen hoe het zit??

Reageren
    John (moderator)

Om zwanger te raken moet er sperma in je vagina terecht komen. In voorvocht zitten zoals ik dat al schreef, geen levende spermacellen. Van alleen maar wrijven raak je niet zwanger. Ook niet van vingeren, ook al zou er voorvocht van buiten bij je vagina zijn geweest.

Reageren
    Geen Naam

Oke bedankt. Dan maak ik me voor niks zorge denk.

Reageren
Reageer op: Online vragen stellen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.