- Anoniem21 december 2015 om 12:11
Hoi dames,
Ik heb 8 jaar de pil gebruiktdus vanaf mijn 15e ik ben nu 23 en ben pas getrouwd. Ik slik nu 2 maanden de pil niet.. En ikwil zo graag zwanger worden 🙁 enig idee hoe? En wanneer ik vruchtbaar ben? Ik ben al 1 keer ongesteld geworden. Ben nu 1 dag overtijd volgens een ovulatie app . Ik heb al een test gedaan en het was negatief. Ik houw me hoofd wel cool maar tog zit ik te denken .. Waarom lukt het niet..1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 december 2015 om 13:43Aan een ovulatie app heb je op dit moment helemaal niets. Omdat je pas met de pil bent gestopt, kan het wel enkele maanden duren voordat je cyclus weer is hersteld.
Reageren
Pas na 3 menstruaties kun je eigenlijk pas een cyclus gaan bepalen. Dan pas heeft het zin om een app te gebruiken. Pas dan kun je ook pas je vruchtbare periode berekenen.
Dat wil overigens niet zeggen dat je niet zwanger zou kunnen raken. Een zwangerschapstest is dan de enige manier om erachter te komen of je zwanger bent.
lees ook:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html