Zoeken Vraag het forum

Zwanger Willen worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi dames,
    Ik heb 8 jaar de pil gebruiktdus vanaf mijn 15e ik ben nu 23 en ben pas getrouwd. Ik slik nu 2 maanden de pil niet.. En ikwil zo graag zwanger worden 🙁 enig idee hoe? En wanneer ik vruchtbaar ben? Ik ben al 1 keer ongesteld geworden. Ben nu 1 dag overtijd volgens een ovulatie app . Ik heb al een test gedaan en het was negatief. Ik houw me hoofd wel cool maar tog zit ik te denken .. Waarom lukt het niet..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Aan een ovulatie app heb je op dit moment helemaal niets. Omdat je pas met de pil bent gestopt, kan het wel enkele maanden duren voordat je cyclus weer is hersteld.
    Pas na 3 menstruaties kun je eigenlijk pas een cyclus gaan bepalen. Dan pas heeft het zin om een app te gebruiken. Pas dan kun je ook pas je vruchtbare periode berekenen.
    Dat wil overigens niet zeggen dat je niet zwanger zou kunnen raken. Een zwangerschapstest is dan de enige manier om erachter te komen of je zwanger bent.
    lees ook:
    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html

Reageren
Reageer op: Zwanger Willen worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.