- Anoniem1 oktober 2015 om 19:04
Heee!
Ik heb een probleem. Mijn vriend en ik lagen vandaag op bed en na elkaar afgetrokken en gevingerd te hebben is hij een heel klein stukje in mij geweest, tot de eikel denk ik.
Nu ben ik wel al ontmaagd en is hij klaargekomen gelijk toen hij uit mij kwam. Nu vraag ik me af, zou er sperma in mij gekomen kunnen zijn en hoe groot is die kans? Moet ik mij zorgen maken?5 reactiesReagerenAnoniem1 oktober 2015 om 19:14Waarschijnlijk niks om je zorgen over te maken.
Reageren
Als je jezelf maar goed wast met lauw water é ZONDER ZEEP. En altijd goed plassen na de seks.
En jezelf van voor naar achter afvegen.
Wat standaard tips.
Mocht je er toch niet helemaal prettig bij voelen haal dan een zwangerschapstest.Anoniem1 oktober 2015 om 19:25Super, heel erg bedankt voor je reactie!! Kan het nog iets toevoegen dat hij zelf niet gemerkt heeft dat hij klaar kwam en kan het kwaad dat ik al ontmaagd was? Alvast dankjewel!!
ReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2015 om 19:32Zoals ik al in het andere topic antwoordde:
Reageren
Het is mogelijk dat er op die manier toch sperma in je vagina terecht is gekomen. Dit had je er in het andere topic niet bij vermeld…..dat hij het niet heeft gemerkt. Ga dus dan toch maar die Morning After Pil halen.Anoniem1 oktober 2015 om 20:04Echt? Verandert dit de zaak omdat hij het zelf niet heeft gemerkt? Of dat in ieder geval beweert
ReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2015 om 20:10Ja uiteraard. Hij kan dus al een gedeeltelijke zaadlozing in je vagina hebben gehad zonder dat gemerkt te hebben. Jongen mannen hebben daar nog wel eens last van. Een zaadlozing komt namelijk niet altijd tegelijk met het orgasme
Reageren