Zoeken Vraag het forum

Zwanger na naakt op sperma te liggen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Poedel

Beste,

Ik ben een 16jarig meisje en mijn vriend en ik zijn ondertussen al een hele poos samen. We zijn ook al maanden geleden begonnen met wat verder te gaan en hebben dus al vaak voorspel gehad. Gisteren waren we ook zo samen, en hij had mij eerst bevredigd en dan had ik hem afgewerkt en nadien lagen we nog een tijd romantisch samen. Toen we samenlagen lag ik wel op hem, en hij hing nog  vol met sperma. Is er mogelijkheid dat ik hierdoor zwanger ben, ook al ben ik nadien niet meer gevingerd? Want ik lag er wel op nadat hij was klaargekomen.. Ik hoop echt van niet en ik hoop dat ik mezelf nu gewoon onnodig gek maak..

Help aub

2 reacties
    Reageren
    Poedel

Wat me extra bang maakt is het feit dat ik over een paar dagen ongeveer zou ovuleren en dat het dus ook nog extra lang duurt alvorens ik opnieuw menstrueer om het zeker te weten..

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je niet zwanger raken. Om zwanger te raken moet er vers sperma direct in je vagina terecht komen.

Reageren
Reageer op: Zwanger na naakt op sperma te liggen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.