Home / Zwanger worden / zwanger of niet?
hey,
ik ben 5 dagen overtijd. heb bruinverlies gehad, regelmatig hoofdpijn, mijn tepels zijn gevoelig en ben soms heel moe of futloos. Ik heb gisteren getest met Clearblue maar de test was negatief. Ik ben normaal gezien nooit overtijd. Ik heb jaren Nuvaring gehad, toen ik een anderhalve maand geleden gestopt ben Nuvaring heb ik direct mijn ms gekregen, dus dan is mijn cyclus toch meteen op gang gekomen zonder te ontpillen? Kan het zijn dat er nog steeds te weinig HCG waarden in mijn urine zitten en ben ik gewoon aan het dromen??
deze info er vergeten bij te zetten: maandstonden op 6 juni (ganse week), seks gehad op 12 en 13 juni. negatief getest op 18 juni en negatief getest op 30 juni.
daarnaast heb ik ook soms een rommelende buik en steken in onderbuik.
[quote]dus dan is mijn cyclus toch meteen op gang gekomen zonder te ontpillen[/quote] dat is nog maar de vraag. Dat je een menstruatie hebt gehad betekend niet dat je cyclus ook weer is hersteld.
Als je menstruatie op 6 juni is gestart, ben je ook nog niet overtijd.....Je denkt nu 5 dagen overtijd te zijn. Dat zou dan betekenen dat je een cyclus zou hebben van 19 dagen. Dat lijkt me dan toch wel wat kort.
Daarnaast ben je sowieso iets te vroeg geweest met testen.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!