- Anoniem20 juni 2015 om 10:40
Hallo,
Mn vriendin heeft me gisteren afgetrokken en ik heb haar gevingerd. Toen ze mij aan het aftrekken was ben ik een heel klein beetje klaargekomen. Ik ben niet helemaal klaar gekomen omdat ik dat tegen kon houden.
Sowieso 5 min later ben ik met mijn piemel een heel klein stukje in haar vagina geweest. Kan mijn vriendin hier zwanger van worden?? Ik maak me hier namelijk heel erg zorgen over.Graag heb ik een snelle reactie terug
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2015 om 11:02Dat was inderdaad niet zo verstandig.
Reageren
En al helemaal niet als je de zaadlozing hebt ingehouden. Het is namelijk mogelijk dat er nog sperma in je urinebuis zat. Dat kan er dan met voorvocht uitkomen. Zo zou ze dus inderdaad zwanger kunnen raken. De kans is klein maar helaas wel aanwezig.
Om problemen te voorkomen, ook al is de kans klein, zou het verstandig zijn om vandaag de Morning After Pil te gebruiken. En jij de volgende keer een condoom!Anoniem20 juni 2015 om 11:44Bedankt voor de snelle reactie.
Mijn vriendin had gisteravond al gekeken naar de MAP, maar wou die niet nemen aangezien de reactie op het lichaam, misselijkheid etc. Maar moet ik haar dan wel proberen er van te overtuigen dat ze die wel moet nemen?? Ik ben trouwens niet in haar klaargekomen ofzo, en heb er ook maar 2 seconden ofzo in haar gezeten
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2015 om 16:27Zoals ik al schreef: de kans is klein maar helaas wel aanwezig. Lang of kort maakt daarbij niet veel uit. Ook niet of 2 of 8 cm waren. Waar het om gaat is, dat er dus nog sperma in je urinebuis gezeten kan hebben dat er met voorvocht uit is gekomen. Ze moet natuurlijk zelf weten wat ze ermee doet, maar voor alle zekerheid raad ik de MAP aan. Maar dan niet te lang wachten. Ze MOET binnen 72 uur genomen worden. Liefst zo snel mogelijk. Hoe langer er wordt gewacht hoe minder betrouwbaar de MAP wordt.
Reageren