- Anoniem30 december 2014 om 01:15
Ik had een soort van sex met me vriendin ik zat 10 seconden in haar, ze is niet aan de pil en had geen condoom om, dus ik lees verschillende dingen sommige zeggen dat je door voorvocht niet zwanger kan worden. en sommige weer wel ?? help me aub
6 reactiesReagerenAnoniem30 december 2014 om 01:41Ze is nogsteeds niet ongesteld, maar het is niet dat ze elke keer op de zelfde datum ongesteld is kan het zijn dat stress het uitstelt??
ReagerenJohn (moderator)
30 december 2014 om 10:20In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen. Tenzij je heel kort voor de penetratie een zaadlozing zou hebben gehad. Dan zouden er nog spermacellen in de urinebuis aanwezig kunnen zijn die dan met voorvocht naar buiten komen.
Reageren
Als haar menstruatie normaal ook niet altijd op tijd is, zal dat nu ook wel het geval zijn. En stress kan daar inderdaad ook nog invloed op hebben.Anoniem31 december 2014 om 04:25Ze weet zelf niet precies wanneer ze altijd ongesteld is, ze houdt het niet bij, laatste dat ze ongesteld was 29 november. Ze strest echt heelveel en ik zelf ook.
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2014 om 10:05Als je geen zaadlozing hebt gehad dan is de kans op zwanger raken wel heeeel erg klein nagenoeg nihil. Gewoon even afwachten. Ze zal waarschijnlijk een dezer dagen wel ongesteld worden.
Reageren
Maar de volgende keer wel een condoom gebruiken. Dan kun je die stress voorkomen.Anoniem1 januari 2015 om 05:25Ze is al ongesteld haha, wel een opluchting maar wel een leer moment geweest voor ons
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2015 om 11:52Dat is dan weer een zorg minder bij de start van een nieuw jaar……
Had je ooit gedacht blij te zijn met een menstruatie? LOLMorgen dus even naar het kruidvat of de etos…;-)
Reageren