- Anoniem29 december 2014 om 09:22
Hallo,
Ik zou graag mijn vraag hier willen stellen voordat ik naar een dokter stap (ik woon in het buitenland).
Mijn man en ik hebben een grote kinderwens. Ik ben eind juni gestopt met de pil. Naar mijn idee heb ik slechts 1x mijn eisprong daadwerkelijk gemerkt en daarna niet meer. Ik let op allerlei symptomen en hou die ook netjes bij, maar mijn cyclus wordt maar langer en langer (:33,37,28,51 en nu alweer 34) en ik raak niet zwanger.
Tot hoeveel maanden is dit gebruikelijk en wanneer kan ik eens een dokter raadplegen voor medicijnen die de eisprong opwekken?
Ik ben zo bang dat er een probleem bij mijzelf of man zit…4 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 december 2014 om 10:17Het ontpillen kan wel enkele maanden tot een jaar duren, voordat er weer een regelmatige cyclus is. De eisprong zal er wel zijn want je menstrueert. Alleen onregelmatig
ReagerenAnoniem29 december 2014 om 12:05Bedankt voor de reactie. Dat het ontpillen lang kan duren heb ik gelezen, overal staat wel iets anders maar mijn aandacht ging met name uit naar ‘3 tot 6 maanden’ en daar zit ik nu toch bijna op.
Reageren
Verder merk ik wel aan mezelf dat de hormoonhuishouding flink aan de gang is. Ik heb opeens overal puistjes en een opgeblazen gevoel.
We wachten het af, maar u raad me dus nog niet aan om een dokter te bezoeken?John (moderator)
29 december 2014 om 17:05Ik denk dat het goed is om nog even te wachten.
Reageren
Maar uiteindelijk beslis je dat natuurlijk zelf.Anoniem1 januari 2015 om 19:15Wederom bedankt. Fijn te lezen dat er nu qua cyclus niets zorgwekkendst is. Echter heb ik, 1 dag na deze beginpost, lichtbruine/roze afscheiding gekregen waardoor ik dacht ongesteld te worden. Dit was tot vanmorgen, dus in totaal 2,5 dag ong., maar het is nu weer gestopt.
Reageren
Ik word hier ontzettend onzeker en gestressed van, wat natuurlijk averechts werkt op alles. Dus ik ga morgen een test halen, omdat ik lees dat het ook evt met de innesteling te maken kan hebben..