- Anoniem14 oktober 2014 om 14:07
Hallo,
Ik heb een onregelmatige cyclus en ik dacht dus dat ik 2 weken geleden mijn eisprong had, had namelijk veel afscheiding heel licht wit maar ik dacht dat dat dus een teken was van de eisprong. Nu zijn we twee weken verder en heb ik een beetje romige rekbare afscheiding, nu weet ik niet meer zeker of dit nou de eisprong is of niet? SInds ik gestopt ben met de pil heb ik een cyclus gehad van 42 dagen, 35, 37, en nu dacht ik dus 35 maar kan ik het dus hebben gehad met het gevoel van de eisprong, en wat was dat dan voor afscheiding. De afscheiding die ik toen namelijk had was dik en wittig en die ik nu heb is roomkleurig en veel dunner en daardoor misschien wel makkelijk te rekken. Is dit dan de eisprong of ik kan misschien wel zwanger zijn? Test vind ik nog zonde om te doen, omdat ik dat vorig maand ook had gedaan en ik het zonde van het geld vind als het weer niet zo blijkt te zijn.
Graag hoor ik van u!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2014 om 16:06Het zou cervixslijm kunnen zijn van de eisprong. Maar dan ga je dus weer een cyclus van ruim 40 dagen krijgen. Je menstruatie zou er dan over 2 weken ongeveer moeten zijn. Het zal dus even afwachten zijn.
ReagerenAnoniem15 oktober 2014 om 04:58Heeft de eisprong dan an plaats gevonden of nog niet? Ik had nmlk vannacht en nog steeds veel pijn in mijn onderbuik, heeft het dan nog zin om seks te hebben? Of ben ik nu te laat?
ReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2014 om 09:40Cervixslijm ontstaat rond de eisprong. Of die nu al is geweestkan ik je ook niet zeggen. Ik zou zeggen geen tijd verliezen en proberen .
Reageren