Zoeken Vraag het forum

zwanger of niet ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo

ik heb advies nodig
    ik moest vrijdag 25april beginnen met mijn menstruatie die kwam pas zaterdag avond de volgende dag (normaal ben ik het altijd al in de ochtend al sinds dat ik ge stopt ben met de pil is dat niet veranderd)
    zondag avond was ik het al niet meer en daarna had ik nog last van bruin slijm verlies tot en met dinsdag 29april

ik voel me moe en al een tijdje misselijk en heb een raar en pijnlijk gevoel in me buik.
    ik heb maandag de 28ste en test gedaan en die gad negatief aan

kan het zijn dat ik zwanger ben of toch niet ?

mvg

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De menstruatie hoeft niet altijd op dezelfde dag en tijd te komen. Daar kan best wel een wat verschil in zitten. Aangezien je dus menstrueerde en de test negatief aangaf, kun je er eigenlijk van uit gaan dat je niet zwanger bent. Als je daar over twijfelt, ga dan naar je huisarts en vraag om een bloedtest.

Reageren
    Anoniem

Ja mijn voor gevoel zegt ook dat ik het niet ben maar vind het nogal kort mijn menstruatie wasnog niet eens1hele dag
    En daarna alleen maar slijm dacht mischien zelf aan een innestellings bloeding?

Mvg

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ga naar de huisarts voor een bloedtest dan weet je het zeker.

Reageren
Reageer op: zwanger of niet ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.