- Anoniem30 april 2014 om 19:41
hallo
ik heb advies nodig
ik moest vrijdag 25april beginnen met mijn menstruatie die kwam pas zaterdag avond de volgende dag (normaal ben ik het altijd al in de ochtend al sinds dat ik ge stopt ben met de pil is dat niet veranderd)
zondag avond was ik het al niet meer en daarna had ik nog last van bruin slijm verlies tot en met dinsdag 29aprilik voel me moe en al een tijdje misselijk en heb een raar en pijnlijk gevoel in me buik.
ik heb maandag de 28ste en test gedaan en die gad negatief aankan het zijn dat ik zwanger ben of toch niet ?
mvg
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2014 om 20:14De menstruatie hoeft niet altijd op dezelfde dag en tijd te komen. Daar kan best wel een wat verschil in zitten. Aangezien je dus menstrueerde en de test negatief aangaf, kun je er eigenlijk van uit gaan dat je niet zwanger bent. Als je daar over twijfelt, ga dan naar je huisarts en vraag om een bloedtest.
ReagerenAnoniem30 april 2014 om 20:32Ja mijn voor gevoel zegt ook dat ik het niet ben maar vind het nogal kort mijn menstruatie wasnog niet eens1hele dag
En daarna alleen maar slijm dacht mischien zelf aan een innestellings bloeding?Mvg
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2014 om 21:29Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ga naar de huisarts voor een bloedtest dan weet je het zeker.
Reageren