Zoeken Vraag het forum

Over tijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een vraagje. De afgelopen 4 maanden heb ik iedere periode vroege tussen bloedingen. De laatste periode had ik een vroege en een late tussenbloeding. Na het stoppen met de pil (1 week geleden) ben ik nog niet ongesteld geworden. Ik ben de afgelopen periode regelmatig ziek geweest, diarree. Ik ben een beetje moe en misselijk. Test geeft negatief aan. Zou ik toch zwanger kunnen zijn?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou heel goed mogelijk zijn dat je onttrekkingsbloeding een keer uitblijft, zeker als ziek bent geweest en kort voor de stopweek een tussentijdse bloeding hebt gehad.

Reageren
    Anoniem

ik ben weer begonnen met de pil en had ongesteld moeten worden maar er is nog niks gebeurt. Is het normaal om twee x over te slaan?

Reageren
    Anoniem

ik heb deze keer ook geen tussenbloedingen meer gehad. Behalve wat moe zijn voel ik mij verder prima.

Reageren
    John (moderator)

Misschien moet je maar eens naar de huisarts gaan en laten nakijken waarom je doorbraakbloeding uitblijft. Omdat je de pil neemt is een zwangerschap in principe niet erg voor de hand liggend. Tenminste als je geen pillen vergeten bent te nemen.

Reageren
    Anoniem

Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis. Huisarts denkt aan vervroegde overgang. War kan ik dat aan herkennen? Ben begin 30 heb wel kinderwens.

Reageren
    John (moderator)

Vervroegde overgang zou natuurlijk kunnen maar echt voor de hand liggend vind ik dat niet gezien je leeftijd maar ook je klachten. Ben je doorverwezen naar de gynaecoloog? Heeft je huisarts geen bloedonderzoek aangevraagd?

Reageren
    Anoniem

ik ben doorverwezen er is geen gericht bloedonderzoek gedaan. Wel op ijzer en zo getest.

Reageren
    John (moderator)

Dan maar eens even afwachten wat er in het ziekenhuis uit gaat komen.

Reageren
Reageer op: Over tijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.