- Anoniem14 april 2014 om 13:51
Ik heb een vraagje. De afgelopen 4 maanden heb ik iedere periode vroege tussen bloedingen. De laatste periode had ik een vroege en een late tussenbloeding. Na het stoppen met de pil (1 week geleden) ben ik nog niet ongesteld geworden. Ik ben de afgelopen periode regelmatig ziek geweest, diarree. Ik ben een beetje moe en misselijk. Test geeft negatief aan. Zou ik toch zwanger kunnen zijn?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2014 om 15:48Het zou heel goed mogelijk zijn dat je onttrekkingsbloeding een keer uitblijft, zeker als ziek bent geweest en kort voor de stopweek een tussentijdse bloeding hebt gehad.
ReagerenAnoniem5 mei 2014 om 13:17ik ben weer begonnen met de pil en had ongesteld moeten worden maar er is nog niks gebeurt. Is het normaal om twee x over te slaan?
ReagerenAnoniem5 mei 2014 om 13:18ik heb deze keer ook geen tussenbloedingen meer gehad. Behalve wat moe zijn voel ik mij verder prima.
ReagerenJohn (moderator)
5 mei 2014 om 17:00Misschien moet je maar eens naar de huisarts gaan en laten nakijken waarom je doorbraakbloeding uitblijft. Omdat je de pil neemt is een zwangerschap in principe niet erg voor de hand liggend. Tenminste als je geen pillen vergeten bent te nemen.
ReagerenAnoniem9 mei 2014 om 10:59Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis. Huisarts denkt aan vervroegde overgang. War kan ik dat aan herkennen? Ben begin 30 heb wel kinderwens.
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2014 om 11:53Vervroegde overgang zou natuurlijk kunnen maar echt voor de hand liggend vind ik dat niet gezien je leeftijd maar ook je klachten. Ben je doorverwezen naar de gynaecoloog? Heeft je huisarts geen bloedonderzoek aangevraagd?
ReagerenAnoniem9 mei 2014 om 13:17ik ben doorverwezen er is geen gericht bloedonderzoek gedaan. Wel op ijzer en zo getest.
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2014 om 13:30Dan maar eens even afwachten wat er in het ziekenhuis uit gaat komen.
Reageren