Zoeken Vraag het forum

Zwanger of niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hai, ik heb een vraagje:

afgelopen maand was mijn menstruatie zo anders dan normaal, echt minimaal! Test gedaan, negatief. Ik ben weer aan de pil begonnen, maar de eerste week was ik al 3 x een pil vergeten, zodat ik na 9 dagen pilgebruik maar gestopt ben met de pil, én omdat we besloten hebben toch nog wel graag een kindje er bij te willen. Dinsdagavond laat voelde ik mn eisprong (denk ik) we hebben geklust op die dag en de dagen er na. Afgelopen vrijdag wat menstruatiepijn gehad, een test gedaan,negatief. Nu vandaag heb ik wat roze/rood bloedverlies, heel weinig, maar ik hoor eigenlijk pas woensdag/ donderdag ongesteld te worden. Kan dit een innesteling zijn? Ik heb wel klachten als emotioneel zijn, ik ruik veel meer lijkt het, vanmorgen ook ontzettend moe.. hoofdpijn sinds anderhalve week.
    Wat denken jullie? ZOu ik toch zwanger zijn en is die bloeding die k nu heb een menstruatie of innesteling?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Dinsdagavond laat voelde ik mn eisprong (denk ik) we hebben geklust op die dag en de dagen er na. Afgelopen vrijdag wat menstruatiepijn gehad, een test gedaan,negatie[/quote] Dat is natuurlijk niet zo vreemd. Het heeft totaal geen zin om zo snel na seks te testen. Een zaadcel heeft 2-3 dagen nodig om bij de eicel te komen en die te bevruchten. Dan duurt het nog enkele dagen voordat de eicel zich in het baarmoederslijmvlies nestelt. Pas daarna zou je kunnen testen. Dat is dus in de regel de eerste dag van de nieuwe te verwachten ongesteldheid.

Zwangerschapsverschijnselen kun je dan dus ook niet zo snel al hebben.

Je klachten kunnen veroorzaakt worden door het stoppen met de pil.

Reageren
Reageer op: Zwanger of niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.