Zoeken Vraag het forum

Zwanger met kleren aan?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sorry!! Ik wil u zo graag geloven maar ik voel van alles. Heb zelfs een lichtbruine lijntje van me navel naar me vagina, dat hebben zwangere vrouwen altijd!! Ik ga morgen naar de huisarts maar hoe moet ik het vertellen!

John (moderator)

[quote]Heb zelfs een lichtbruine lijntje van me navel naar me vagina, dat hebben zwangere vrouwen altijd[/quote]Met 6 maanden en een dikke buik ja.
    Sorry maar ik vind dit te gek voor woorden. Ik heb het gevoel dat ik in het ootje wordt genomen. Vraag me dan ook af of je echt 20 bent.

Reageren
    Anoniem

Sorry, maar dat wordt u niet! Ik ben heel serieus en ben niet de slimste op dit gebied. Ik ben gelovig en in ons cultuur is het geen gewoonte om hier over te praten dus kan bij niemand terecht. Ik ben 20, word over 3 maanden 21. Ik ben gewoon zo bang omdat ik absoluut niet zwanger mag worden, niet voor het huwelijk in ieder geval! Als ik dan veel zwangerschap symptomen heb, dan ga ik denken dat het mogelijk is:(

Reageren
    John (moderator)

[quote]duwde mij tegen een muurtje aan en begon met zijn geslachtsdeel tegen mijn geslachtsdeel aan te schuren. Wij hadden allebei een onderbroek en broek aan.[/quote]
    Als dit het enige is wat er is gebeurd en je voor de rest nog nooit seks hebt gehad, garandeer ik je dat je daar niet zwanger van kunt worden. Dat is echt onmogelijk. Je maakt je zelf echt bang voor niets. Daarom begin je ook allerlei rare klachten te krijgen.

Reageren
    Anoniem

U heeft gelijk, ik moet het uit me hoofd zetten maar omdat ik steeds word geconfronteerd met mijn opgezette buik en menstruatie die uitblijft, dan kan ik dat niet zo makkelijk negeren. Bedankt voor uw geduld!!

Reageren
    Anoniem

Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest, ik vertelde mijn klachten en ze voelde aan mijn buik, haar eerste reactie was dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik kreeg bijna een hartaanval. Nadat ik heb gezegd dat ik nog maagd ben, begon ze een andere oorzaak te bedenken maar ze heeft niet uitgesproken dat ik dan niet zwanger kan zijn.

Ik heb meteen daarna bloed geprikt, er zijn 3 buisjes afgenomen. Ze denkt dat er poep vast zit in mijn buik en heb daar nu een soort laxeermiddel voor gekregen. Ik wacht het bloedonderzoek af, daaraan kunnen ze toch ook zien of je zwanger bent?

Groet, een nog steeds bange merel.

Reageren
    John (moderator)

Wat verwacht je dan van een huisarts als je zegt dat je nog maagd bent? Ze hoeft toch ook niet te bevestigen dat je niet zwanger bent als je nog maagd bent.
    Je had die huisarts moeten vertellen wat er was gebeurd en dat je dus aan de hand daarvan bang was dat je zwanger zou kunnen zijn.
    Je gaat naar de huisarts vertelt niet wat er aan de hand is en verwacht dan wel dat de huisarts daar uitspraken over doet. Denk daar nou zelf eens goed over na.

Reageren
    Anoniem

Ik was bang, hoe verbaasd zou ze zijn als ik met 20 jaar zou vragen of ik zwanger kan zijn terwijl ik maagd ben. Als ik weg zou gaan zou ze me hard uitlachen. Ik wacht het bloedonderzoek af. Wat een stress en een rotzooi deze periode!!

Reageren
    John (moderator)

[quote] hoe verbaasd zou ze zijn als ik met 20 jaar zou vragen of ik zwanger kan zijn terwijl ik maagd ben[/quote] Kijk, nou geef je zelf het antwoord op de eerste vraag die je stelde. Je kunt dus niet zwanger zijn als je nog maag bent.

Reageren
    Anoniem

U heeft gelijk, bedankt:(

Reageren
    Anoniem

heb dit recent ook mee gemaak,ben ook zo bang

Reageren
Reageer op: Zwanger met kleren aan?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.