- Anoniem20 februari 2014 om 19:38
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Vandaag was ik met mijn vriend in het bos. Hij werd opgewonden, duwde mij tegen een muurtje aan en begon met zijn geslachtsdeel tegen mijn geslachtsdeel aan te schuren. Wij hadden allebei een onderbroek en broek aan. Ik weet niet zeker of hij is klaar gekomen.
Ik ben nu een week overtijd, misselijk en mijn buik lijkt dikker.
Help me alsjeblieft.25 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 februari 2014 om 19:59Anoniem20 februari 2014 om 20:30John (moderator)
20 februari 2014 om 20:43Beste Merel,
Met 20 jaar zou je toch moeten weten hoe je zwanger raakt en dat dat niet met kleren aan kan.
Reageren
er kunnen meerdere redenen zijn waarom je overtijd bent. Is je menstruatie normaal altijd op tijd?
Gebruik je medicijnen?
Heb je ook wat problemen met je ontlasting?Anoniem20 februari 2014 om 20:49Tandor,
Ik zou het inderdaad moeten weten en ergens weet ik ook dat het niet kan. Ik word gewoon gek gemaakt als ik op het internet lees, volgens andere mensen is die mogelijkheid wel aanwezig.
Ik gebruik geen medicijnen en ook niks met mijn ontlasting. Wat aan de dunne kant de laatste tijd.. Ik ben gewoon bang.
ReagerenJohn (moderator)
20 februari 2014 om 21:00Nou ik kan je in ieder geval geruststellen. Met broek en onderbroek aan kun je dus onmogelijk zwanger raken. Wie zegt dat dat wel kan is een fantast.
Het is mogelijk dat de spanningen je menstruatie vertragen. Ik neem aan dat je in de aanloop naar je menstruatie ook al wat nerveus was.
Daarbij is het dus best mogelijk dat de menstruatie een keer uitblijft. Ik zou gewoon nog even een paar dagen afwachten. Mochten de klachten aanhouden ga dan even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem20 februari 2014 om 21:09Maar moet ik dan naar de huisarts omdat er dus wel iets mis kan zijn? Ja het klopt wat je zegt, ongeveer een week voordat mijn menstruatie hoorde te komen, was ik zo nerveus. Ik had het gevoel soms bijna flauw te vallen als ik er aan dacht om zo zwanger te kunnen zijn. Wel echt bedankt Tandor. Ik waardeer je.
ReagerenJohn (moderator)
20 februari 2014 om 21:25Graag gedaan.
Naar je huisarts gaan omdat er iets met je darmen zou kunnen zijn dat de klachten veroorzaakt, maar als ik lees dat je dus al een week eerder spanningen had, zal dat zeer zeker de reden zijn. Je misselijkheid en je opgezette buik is dan van de spanningen en de menstruatie die niet door wil zetten.
Reageren
Probeer het van je af te zetten. Zwanger kun je op die manier dus echt niet worden.
Laat over een paar dagen even weten hoe het gaat Merel.Anoniem20 februari 2014 om 21:31Super bedankt Tandor. Het is fijn om gerust gesteld te worden door iemand die er meer verstand van heeft. Ik denk dat het inderdaad door de stress komt. Ik heb deze vraag om een andere forum geplaatst en word alleen maar uitgelachen en reacties als gefeliciteerd je bent zwanger! Ik raak dan nog erger in de stress.
Ik zal het je zeker laten weten, bedankt!
Bent u trouwens een arts of een beheerder van deze site? U weet zoveel.
ReagerenJohn (moderator)
20 februari 2014 om 21:36Nee, ik ben geen arts maar heb wel verschillende medische opleidingen gedaan.
Kijk voor meer info op:http://www.tandor.nl/page/wie-is-tandor-y
ReagerenAnoniem25 februari 2014 om 12:22Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, wel heb ik de pijn in me buik die ik krijg tijdens mijn menstruatie. Me buik is nog steeds opgezet. Snap er niks van. Kan ik toch wel zwanger zijn?
Groet, Merel.
ReagerenJohn (moderator)
25 februari 2014 om 16:31Merel,
je buikpijn zal worden veroorzaakt omdat je menstruatie niet doorzet. Gewoon nog even afwachten.
Zwanger kun je dus ECHT NIET ZIJN, op de manier die je vertelde. Onmogelijk.
ReagerenAnoniem25 februari 2014 om 17:17Oke bedankt, ik hoop zo dat u gelijk heeft. Ik wacht het nog even af.
ReagerenAnoniem2 maart 2014 om 16:00Er is nog een week voorbij en menstruatie blijft weg. Vandaag gespuugt omdat ik misselijk was. Omg ik denk dat ik wel zwanger ben!!
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2014 om 16:09[quote]duwde mij tegen een muurtje aan en begon met zijn geslachtsdeel tegen mijn geslachtsdeel aan te schuren. Wij hadden allebei een onderbroek en broek aan.[/quote]ZO RAAK JE NIET ZWANGER!!!!!
Reageren
Maar schijnbaar kan ik je daar niet van overtuigen. Dus ga morgen naar je huisarts. Misschien lukt het hem/haar wel.