- Anoniem19 december 2013 om 12:08
Hallo ik heb een redelijk regelmatige cyclus. Tijdens ovulatie sex gehad meerdere malen. Na 5 dagen lichtroze bloed alleen met afvegen. Soms maar paar uurtjes per dag alleen de ochtend of middag etc.. nu al 6 dagen verder. En last van lage rugpijn. Het lijkt ook of het anders ruikt daaronder. Maar mijn menstruatie begint pas aankomende woensdag? Wat kan dit zijn? Moet ik mij zorgen maken en naar de huisarts of even afwachten?
3 reactiesReagerenTandor119 december 2013 om 19:41Het kan een innestelingsbloeding zijn. Maar ook spotting (tussentijdsebloeding)is een mogelijkheid. Toch maar even de menstruatie afwachten.
ReagerenAnoniem19 december 2013 om 20:34Bedankt voor de snelle reactie! Maar hoelang kan een innestelingsbloeding duren? Ja idd even afwachten 😉
ReagerenTandor119 december 2013 om 20:44Dat kunnen enkele dagen zijn. Dat is heel verschillend, moeilijk om daar iets over te zeggen.
Reageren
Lees ook:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/88519-het-verschil-tussen-menstruatie-en-innestelingsbloed.html