Zoeken Vraag het forum

Het zal toch niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Het hele jaar zijn we bezig geweest om te kijken of we zwanger konden worden,maar helaas. Nu ben ik 8 dagen overtijd, zijn mijn borsten een cupmaat groter en doen erg zeer,zo erg dat ik niet zonder bh aan kan zitten. Heb last van witte vloed en lichte krampjes laag in me schaamstreek. Ook afgelopen week veel last van me darmen gehad, net zoals die spiertrekkes die je wel eens bij je oog hebt maar dan in me darmen en brandend maagzuur. Durf nog geen test te doen om 2 redenen. 1 ik ben vaker een aantal dagen overtijd geweest en heb daardoor al een aantal testen gedaan en daarna brak de menstruatie door en 2 mijn partner is net heel onverwachts bij me weg gegaan! Dus hoop een beetje dat het door de war is door de stress. Wat denken jullie?

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

Alleen een zwangerschapstest zal zekerheid kunnen geven of je al dan niet zwanger bent.

Reageren
    Anoniem

Klopt, op dit moment bang voor de uitslag denk ik,maar het kan ook geruststellend zijn natuurlijk..zit nu op dag 9 overtijd uitgaande van 28 dagen cyclus en nog last van me borsten, geen maagzuur meer gehad wel pijn in me onderbuik! Laatste 2 maanden was het een cyclus van 31 dagen maar ook die ben ik al voorbij.. Als met een paar dagen de menstruatie nog niet is gearriveerd dan maar een testje wagen, voor nu denk ik dat hij voor de deur staat een deze dagen want krampjes zijn zeker aanwezig

Reageren
    Tandor1

Even afwachten dan maar. Laat over een paar even weten hoe het gaat.

Reageren
Reageer op: Het zal toch niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.