- Anoniem3 november 2013 om 08:22
Hallo,
Het hele jaar zijn we bezig geweest om te kijken of we zwanger konden worden,maar helaas. Nu ben ik 8 dagen overtijd, zijn mijn borsten een cupmaat groter en doen erg zeer,zo erg dat ik niet zonder bh aan kan zitten. Heb last van witte vloed en lichte krampjes laag in me schaamstreek. Ook afgelopen week veel last van me darmen gehad, net zoals die spiertrekkes die je wel eens bij je oog hebt maar dan in me darmen en brandend maagzuur. Durf nog geen test te doen om 2 redenen. 1 ik ben vaker een aantal dagen overtijd geweest en heb daardoor al een aantal testen gedaan en daarna brak de menstruatie door en 2 mijn partner is net heel onverwachts bij me weg gegaan! Dus hoop een beetje dat het door de war is door de stress. Wat denken jullie?
3 reactiesReagerenTandor13 november 2013 om 19:22Alleen een zwangerschapstest zal zekerheid kunnen geven of je al dan niet zwanger bent.
ReagerenAnoniem4 november 2013 om 07:19Klopt, op dit moment bang voor de uitslag denk ik,maar het kan ook geruststellend zijn natuurlijk..zit nu op dag 9 overtijd uitgaande van 28 dagen cyclus en nog last van me borsten, geen maagzuur meer gehad wel pijn in me onderbuik! Laatste 2 maanden was het een cyclus van 31 dagen maar ook die ben ik al voorbij.. Als met een paar dagen de menstruatie nog niet is gearriveerd dan maar een testje wagen, voor nu denk ik dat hij voor de deur staat een deze dagen want krampjes zijn zeker aanwezig
ReagerenTandor14 november 2013 om 18:14Even afwachten dan maar. Laat over een paar even weten hoe het gaat.
Reageren