- anoniem24 mei 2013 om 01:02
Hallo, Ik zit met een klein probleempje waar ik mij geen raad mee weet. Op 6 april ben ik voor het laatst ongesteld geworden. Ik word precies elke maand op hetzelfde dag ongesteld. Ik had dus op 6 mei ongesteld moeten worden. In de periode tussen 6 april en 4 mei heb ik geen seks gehad met mijn partner. In de week van 4 mei voelde ik steken in mijn buik, k dacht miss eisprong. Op 4 mei heb ik seks gehad met mijn vriend.
Tot de dag van vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld.
K heb wel steken in mijn buik en een beetje hoofdpijn. Misselijk ben ik niet. Ik ben zo bang om zwanger te zijn. Kan k zwanger zijn?8 reactiesReagerenanoniem24 mei 2013 om 23:20Graag zou ik advies willen hebben! Ik heb ook veel witte afscheiding. Ik heb vandaag een test gedaan, maar was negatief. Ik weet het echt niet en ik krijg maar geen symptomen van aankomende menstruatie.
ReagerenJohn (moderator)
24 mei 2013 om 23:23Een zwangerschap is mogelijk.
Reageren
Het beste is om naar de huisarts te gaan voor een zwangerschapstest. Die zijn nauwkeuriger dan de DHZ tests.anoniem25 mei 2013 om 00:25Ook als er geen symptomen zijn?
Reagerenelientje25 mei 2013 om 08:29Er is een kleine kans dat je zwanger kan zijn als je op 6 april gewoon ongesteld bent geworden en 4 mei onveilig seks hebt gehad en verder niks.. daarnaast zijn zwangerschapstesten na drie weken na de seks pas betrouwbaar om zwangerschap uit te sluiten. Maar voor echte zekerheid kun je nu ook bij de huisarts terecht. Daarnaast zijn er heel veel redenen te bedenken waardoor je (nog)niet ongesteld bent geworden. bijvoorbeeld stress. sterkte
Reagerenanoniem26 mei 2013 om 00:09Ik ben ongesteld geworden! Ik heb geen stress ervaren en als ik stress ervaar dan blijft het nooit zo lang weg. 20 dagen overtijd. Dat is bijna drie weken. Ik had gister trouwens zwangerschapstest gedaan, met negatief als resultaat. En vandaag gelijk ongesteld.
Reageren
Maar, voordat ik dacht dat ik zwanger was, was ik al 14 dagen overtijd…het was dus pas sindskort dat ik dacht dat ik zwanger was. Reden weet ik dus niet….elientje26 mei 2013 om 08:22wat een opluchting voor je!! misschien gek zeggen, maar als dit vaker voorkomt en je vertrouwd het niet. Dan kan je altijd nog even langs de huisarts.. groetjes
Reagerenanoniem28 mei 2013 om 17:10Jaa zeker! Ben er nog niet klaar voor joh!
Reageren
Het kan ook een foute berekening zijn? K heb geen idee, maar het is in iedergeval in de week dat ik ongesteld had moeten worden, DENK ik dat ik toen de ovultatie plaatsvond. Maarja, het is goed afgelopen:)anoniem21 december 2018 om 22:16ik heb het zelfde probleem momenteel. Ipv ongesteldheid had ik bruine afscheiding maar heb al 3x getest en alle drie de keren waren negatief. Zwangerschap is ongewenst. Ik heb een naar onderbuik gevoel
Reageren