- Kan ik zwanger zijn?!7 juni 2012 om 07:30
Hee, ik heb laatst met mijn vriend op zijn bed gelegen , hij heeft mij gevingerd maar niet bij zijn penis gezeten, ik heb wel bij zijn penis gezeten maar hij is niet klaargekomen. We hebben het niet gedaan maar zijn penis heeft mijn vagina wel aangeraakt, kan ik nu zwanger zijn? Hij is geen moment klaargekomen. En ik weet niet of er dan ook wel voorvocht is geweest
9 reactiesReageren–7 juni 2012 om 10:45Ik heb hetzelfde probleem. Wie weet hier iets van.
ReagerenEmma7 juni 2012 om 14:13Jullie hebben geen seks gehad en je vriend is niet klaargekomen. In voorvocht zitten zo weinig spermacellen en die zijn nog niet eens levensvatbaar, dus nee, kun je niet zwanger zijn. Maar waarom ben je niet aan de pil?
Groetjes
ReagerenKan ik zwanger zijn?!7 juni 2012 om 15:49Okee, super bedankt! ik ben echt opgelucht haha.
Reageren
Ik ben niet aan de pil omdat ik eigenlijk nog best jong ben en het niet durf–7 juni 2012 om 16:08Ik ben wel aan de pil. Maar aafgelopen week een keer 10 uur te laat ingenomen. Ik heb al 2 dagen buikpijn.. ik weer niet of het van de stress is, want ik ben toch wel bang..
ReagerenLana7 juni 2012 om 16:22Buikpijn kan komen door stress… Als je ‘m altijd trouw slikt, is de kans echt heel klein, verwaarloosbaar…
Reageren–7 juni 2012 om 16:30Oke. Ook pijn in de onderbuik. En maakt het niets dat ik de pil een aantal uren te laat heb ingenomen?
Reageren–7 juni 2012 om 16:41En het is niet alleen gewone buikpijn, maar ook een beetje een ‘borrelend’ gevoel in de buik. Bovendien moet ik vaak naar de wc.
ReagerenKimmie7 juni 2012 om 16:52Wat te laat slikken nee, wel als je er echt een of meerdere vergeet…
Reagerenanoniem8 juni 2012 om 14:05Ook voor mij geldt dit probleem. We hebben tegen elkaar aangelegen zonder een condoom te gebruiken. Ik heb nu al 3 dagen pijn in mijn onderbuik. Wat zou dit kunnen zijn?
Reageren