- Clomidgebruik1 juni 2012 om 08:36
Ik slik al sinds vorig jaar mei Clomid, in december bloedgeprikt op procaltine volgens mij en hieruit bleek dat de clomid onvoldoende was. Maar in januari van dit jaar bleek ik zwanger. Helaas kreeg ik in februari een miskraam.
Vervolgens moest ik weer beginnen met de Clomid en in September terugkomen in het Ziekenhuis. Alleen nu heb ik deze maand eindelijk een eisprong gevoeld op dag 16 en had ik 9 dagen dag 25 later een bloeding, dit was een dag oud bloed en de volgende dag alleen bij afvegen. Mijn cyclus is meestal 29 dagen. En ik ben nooit lang en veel ongesteld.
Dus nu de vraag is dit ongesteldheid of innesteling? Vanmorgen dag 27 een negatieve test.
Nu moet ik op dag 3 met Clomid beginnen, maar deze mag je toch niet slikken wanneer je zwanger bent.Ik bedenk me soms zal ik het ziekenhuis bellen, want in december sloeg de clomid ook niet aan. Misschien is de periode tussen eisprong en ongesteldheid te kort. Kortom wat moet ik doen??
4 reactiesReagerenEmma1 juni 2012 om 08:41Ik zou deze vraag aan je huisarts voorleggen. Laat je nog even weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes, Emma
ReagerenClomidgebruik6 juni 2012 om 17:38Maandag een afspraak in het ziekenhuis, ben benieuwd??
ReagerenJolet7 juni 2012 om 17:06Spannend!
ReagerenAnoniem17 juni 2012 om 17:09Lees meer vragen en antwoorden over Clomid:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=clomid&sa=zoeken