- Ilia6 mei 2012 om 20:36
Gisteren hebben ik en mijn vriendin seks gehad, ze was nog maagd of nog altijd kweet het niet, maar kijk ik zal het uitleggen. Het was dus de eerste dag na haar mensturatie dat ze ongesteld was. Dus konden we seks hebben. Ik ben eerst klaargekomen en hebben de sperma redelijk afgekuist met een papierenzakdoek. handen ook maar, we werden weer geil, en opeens ging alles vanzelf. ik had dus waarschijnlijk nog sperma aan mijn penis, en ik penetreerde haar ZONDER condoom, maar het was niet erg diep. ik ging ongeveer 10-20 keer in en uit haar maar kwam niet klaar, en er kwam ook geen voorvocht uit!. Ik denk dat haar maaagdenvlies nog niet gescheurd was. maar ze zei dat het pijn deed wanneer ik hem erin stopte. Nu ben ik bang dat ze misschien zwanger is.. zou dit mogelijk zijn?
13 reactiesReagerenIlia7 mei 2012 om 05:36Update: Ze heeft sinds de seks veel pijn in haar onderbuik. en de pijn stopt niet.
ReagerenKimmie7 mei 2012 om 10:19Hallo, de pijn kan komen doordat je haar baarmoedermond hebt geraakt. Na mijn eerste keer had ik ook een hele dag verschrikkelijke buikpijn, krampen, echt niet leuk. Dat is vanzelf overgegaan.
Ik zou voor de zekerheid een MAP (morning after pil) slikken. En misschien een idee dat je vriendin aan de pil gaat… Laat je weten hoe het verder gaat me jullie?Groetjes Kimmie
ReagerenIlia7 mei 2012 om 11:49Mijn vriendin gaat volgende week beginnen met de pil, en kan ik als jongen ook voor haar een MAP kopen?
ReagerenTom7 mei 2012 om 12:29Hallo Ilia, ja hoor, jij kunt bij de apotheek een MAP kopen voor haar. Tegen de buikpijn helpt een kruik er tegen houden en eventueel een paracetamol.
Groet, Tom
ReagerenIlia7 mei 2012 om 17:06Ze heeft nu wel geen pijn meer in haar onderbuik, maar wel een druk, en soms nog af en toe een beetje pijn. Ze zegt dat het echt raar aanvoelt? antwoord aub snel.
ReagerenIlia7 mei 2012 om 17:23Ok, ze heeft weer net iets gezegd. We hebben dus 2 dagen geleden (juist na haar laatste mensturatiedag) onveilig gevreeen, ik kwam niet klaar, maar denk dat er voorvocht is uitgekomen. Nu zegt ze dat ze heel moe is, veel hoofdpijn heeft, een grote eetlust en een druk op de onderbuik heeft.. met soms nog pijn ertussen.. Antwoord aub snel! ik ben super bang!
ReagerenLauriane7 mei 2012 om 17:30Hallo Ilia, ik denk dat je vriendinnetje een andere ‘ziekte’ heeft dan zwanger zijn hoor. Echte zwangerschap symptomen krijgt een vrouw namelijk echt niet zo gauw na onveilige seks te hebben gehad. En in voorvocht zitten geen (levensvatbare) zaadcellen, is onlangs wetenschappelijk bewezen. Ik denk dat je vriendin gewoon een lekkere kruik tegen haar buik moet doen, een paracetamol nemen en eens lekker een nacht gaan slapen. Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Beetje gerustgesteld of nog meer vragen? Stel ze gerust. Daar is dit forum voor.
Liefs, Lauriane
ReagerenIlia7 mei 2012 om 17:43zij is 14, bijna 15. Ik zelf ben 16 (ik weet dat het niet legaal is) Maar ze heeft al voor dat we seks hadden, veel problemen met slaap en eten gehad. want ziet u, ze slaapt heel slecht en is bijna altijd moe. en daarbij eet ze bijna nooit iets in de dag! Vroeger had ze ook last van astma, en had een nierontsteking. Ik weet dat we dom zijn geweest! maar ze is op dit moment naar de dokter achter de pil! en we gaan pas weer aan seks beginnen als ze goed haar pil pakt. Ik ga dan natuurlijk een condoom gebruiken. maar we waren echt dom! Ik hoop dat ze echt niet zwanger is!
ReagerenMaureen7 mei 2012 om 17:54Hallo Illia, maak je niet al te druk. Wat wel zorgwekkend is, is dat jouw vriendinnetje niet goed eet. Weet je waarom ze niet goed eet? Wat vinden haar ouders hier van, of weten die van niets? Je komt op mij over als een lief, zorgzaam vriendje, maar probeer je meisje er van te overtuigen dat ze wel goed en voldoende eet. Als ze bang is om ‘dik’ te worden, kunnen jullie samen gaan wandelen en af en toe een stukje hardlopen. Vergeet ook je eigen vrienden, school en sport niet he. Je bent nog heel jong – oordelen doen we hier niet op het forum – maar zorg ook goed voor jezelf. Ik vind je een lieverd en zeker niet dom. Houd je ons op de hoogte hoe het met jullie gaat?
Groetjes Maureen
ReagerenIlia7 mei 2012 om 17:58Het is nu bijna 50 uur geleden sinds de seks, morgen ga ik voor de zekerheid achter de map! Het is dan toch niet te laat toch? als ze hem ongv ineemt op 70 uur na de seks?
ReagerenNettte7 mei 2012 om 21:25Hallo Illia,
1)Het was net na haar ongesteldheid
2)Je bent niet in haar klaargekomen
3)In voorvocht zitten geen levensvatbare zaadcellenNaar mijn mening is een MAP helemaal niet nodig.
Je kunt eventueel een MAP halen bij de apotheek en leg hem dan ook even jullie situatie uit, maar ik denk dat je meisje helemaal niet zwanger kan zijn. En maak jezelf niet gek doordat ze ineens buikpijn heeft misselijk is, dat zijn symptomen die pas na een aantal WEKEN verschijnen, echt NIET na een dag, of twee dagen, geloof me! Nogmaals, je hebt je vriendinnetje goed ontmaagd en je bent waarschijnlijk iets tegen haar baarmoeder(mond) aangekomen, daar is helemaal niets mis mee, maar dat doet pijn bij haar. Zeg maar ‘het voelt “beurs”… kun je daar wat mee? Hoe moet ik het duidelijk maken, zwangerschapsverschijnselen kom je pas na een week of 6 of zo tegen: kotsen, dikkere buik, meer moe dan gewoonlijk. Echt niet na twee dagen hoor!
Nog meer vragen? Stel ze gerust…
Reageren
Liefs, NetteIlia8 mei 2012 om 05:49Beste Nette en iedereen,
Dank u wel voor deze uitleg, ik ben nu echt geruster!
Reageren
Ik zal ervoor zorgen dat ze vanaf nu genoeg eet, en veel slaapt, want misschien is het daardoor dat ze zich slecht voelt.. Ze is ook achter de pil gegaan! Dus ik hoop dat alles in orde komt.
Dank u wel iedereen, echt waar!Tara10 mei 2012 om 16:16Hai Ilia, de pil moet ze wel elke dag slikken he, dus als ze er een vergeet, dan een condoom gebruiken. Lees samen de bijsluiter van de pil door, dan weet jij ook hoe dat werkt. En de pil beschermt tegen zwangerschap, maar niet tegen SOA’s. Als je nog vragen hebt, daar is dit forum voor!
Liefs Tara
Reageren