- A. Noniem28 augustus 2012 om 17:31
Ik heb net geen 10 weken geleden droge seks gehad met mn vriendin. We hadden allebei onze onderbroeken nog aan en hebben mijn penis tegen de ingang van haar vagina geduwd… ik kwam niet klaar en zag geen voorvocht. haar slipje was helemaal nat van haarzelf en de mijne niet. ze slikt de pil. toch werd ze een paar dagen daarna niet goed ongesteld. de volgende maand werd ze een beetje ongestel in haar stopweek. de dokter zei dat dit kan komen door de pil. de laatste keer werd ze goed ongesteld een plas bloed in de wc. toch is haar buik opgezet en een beetje rond. Kan ze zwanger zijn? ik denk soms van niet en soms van wel. want kan voorvocht door 2 onderbroeken heen? en als ze ook nog de pil slikt is het toch onmogelijk? een zwangerschapstest wil ze niet. mn verstand zegt dat het niet kan maar toch blijf ik een beetje twijfelen.. iemand advies?
3 reactiesReagerenEmma28 augustus 2012 om 17:39Nee, dat kan niet. Voorvocht gaat niet zomaar even ‘door’ twee onderbroeken heen en bovendien slikt ze de pil.
Emma
ReagerenA. Noniem28 augustus 2012 om 18:02Lana28 augustus 2012 om 18:40Of van het snoepen…
Reageren