Zoeken Vraag het forum

zwanger worden na verwijderen mirena

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • daan

yvon ik had 6 dagen lang 2 dikke strepen, maar had dit keer op het einde 1 dag dat de test streep donkerder was dan de controle dus datw as de piek:)) vorige keer had ik 2 dagen 2 dikke rode strepen en toen waren me sticks op dus was ik te vroeg voor me piek waarschijnlijk. Of het nu gfoed is gegaan weet ik niet, sommige dagen liepen we langs elkaar heen qau werktijden dus zal mij benieuwen>kan als ik het goed heb rond de 22ste testen. Hoe is het nu bij jou?? en sorry voor me late reactie.

en alies nogmaals gefeliciteerd:)) nu wij nog;)

xx

yvonne

Hoi,

Ondertussen geen bloeding meer gehad dus dat was dus echt mijn mini menstruatie vorige week. En mijn klachten zijn ook weg.
    Daarna weer met de ovulatietesten begonnen. Nog niet positief. Ik vind het ook moeilijk om ze af te lezen. Die donderdag toen ik zoveel pijn had was mijn streepje ook donkerder dan de co streep. Binnen een paar uur was hij ook weg. En ik denk dat ik toch die dag een ovulatie heb gehad. 12 dagen erna had ik een mini bloeding. Dus ik weet ook niet wat dat zegt over mijn cyclus. Meestal heb je 14 dgn na je eisprong een menstruatie.
    Maar ik heb het idee dat mijn lichaam nog even moet wennen aan het idee dat ik geen hormonen meer heb.

Ik heb wel eens gelezen dat je een paar dagen achter elkaar een pos test kan hebben vanwege stress ed kan je eitje dan ook later springen.

Hou moed komt vanzelf wel goed.

xxx

Reageren
    Alies

Hoi lieve meiden wat een gedoe allemaal he 🙁 waarom komt het nou of niet op gang of gewoon een mooie posi test!

Zeker de moed erin houden hoor! Want moet toch allemaal goed komen ?

Wie weet is dat het hoor Yvon wat je zegt met de hormonen het is toch weer een hele omschakeling allemaal . Ik heb gewoon denk ik een beetje mazzel gehad .

Dinsdag krijg ik een echo meiden dus ik hou jullie op de hoogte! En hoop en duim voor jullie dat jullie ook snel dit mogen ervaren !

Liefs x

Reageren
    daan

hoi dames

nou voor mij word hetw eer op naar de volgende ronde..kon aankomend weekend gaan testen, en dna moest ik ookw eer ongesteld worden. Maar verlies vandaag al bloed:s dus zal wel ongesteld zijn zijn nu al.. baal er van hebben zoveel geoefend en rond al die dagen dat ik steeds een positieve ovutest had..maja op naar de volgende ronde dus..
    alies morgen echo:)) laat je weten hoe het was?/
    yvon hoe is het nu bij jou??

xx

Reageren
    yvonne

hello lady’s

Allereerst suc6 Alies. Hopen op een mooie echo.

Jammer Daan dat je toch je MS hebt. (ik dacht dat je pas rond de 22ste kon gaan testen. Positieve ovu testen en het vaak doen hebben helaas geen garantie op een positieve zwangerschap. Kan ook zoveel in die tussentijd misgaan. Maar de moed niet opgeven,op naar de volgende ronde.

Ik ben nu eel vruchtbaar 🙂 Dat merkt mijn man ook 😉
    Afgelopen zaterdagavond test neg, zondagochtend pos en zondagavond heel pos.(meerdere keren getest je zag duidelijk dat de streepjes donkerder werden) Vanmorgen de testen aan het lichter worden. Vandaag weer veel kramp/pijn in mijn buik vooral links en last van mijn rug, dat was een maand geleden ook en dat hield tot de Ms(tje)aan. Misschien krijg ik deze klachten wanneer mijn eitje gesprongen is. Wie zal dat zeggen.
    We hebben de afgelopen dagen ons best gedaan, tja vanavond nog maar eens, voor de zekerheid haha kan gewoon niet meer stoppen. Mijn man ziet me weer aankomen haha. Hij weet niet wat hem overkomt 😉

liefs yvonne

Reageren
    yvonne

Sorry daan had niet goed je berichtje gelezen. Dacht dat je het over het afgelopen wknd had.

Is het dan echt een MS misschien is het wel een innesteling?
    Hopen voor je dat het niet doorzet.

liefs yvonne

Reageren
    daan

Ja klopt 22ste kon ik een test doen of ik zou dan ongi worden rond 23 maar dat is dus eerder gfekomen!!maar das duidelijk bij jou toch:)) kan niet anders dan dat je perfect getimed hebt;) en idd zou ook mooi vanaaf nog even voor de zekerheid een keertje extra oefenen haha xx

Reageren
    daan

Ik weet niet wat de hoeveelheid bloed bij innesteling is:s lees wel eens dat vrouwen dat voor een mestruatie aanzien!! Ma ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi ben ondanks dat ik die klachten niet heb..en als het niet aan houd doe ik alsnog een test

Reageren
    daan

Alies hoe is je echo gegaan meid??
    Yvon de ongi is vanmiddag al gestopt, alleen vanmorgen nog wat gehad daarna nie meer! En begon maandag middag dus stelt niks voor. Morge maar met de ovu sticks beginnen denk ik!! Wanneer kun jij nou een test gaan doen??

Reageren
    Yvonne

Alies; ik ben ook benieuwd hoe je echo was.

Ik kan ongeveer 1-2 april testen. Als ik nog niet ongesteld ben, de laatste x kwam hij ook eerder. Vind het nu wel weer spannend. Voelde vanmiddag bij het hoesten een felle steek onder in de buik. net ook weer. Wat dat nou te betekenen heb? Maandag had ik veel krampen en buikpijn s avonds niet meer, zoals ik al zei had de laatste x zn 2 wkn die klachten en nu niet. Kan nu alleen maar afwachten.

Je krijgt er nu een handigheid in om die ovu sticks af te lezen. Ik heb ook weer een nw setje besteld alleen nu de dipsticks, dat ging eigenlijk veel beter met aflezen dan de midtream. Ik plakte ze op een blaadje kon duidelijk de verschillen zien.
    Daan, vind het jammer voor je dat je weer de volgende ronde ingaat. ik weet wat je voel. We hebben steun aan elkaar en kunnen even onze ei kwijt.
    Liefs

Reageren
    daan

yvon het is bijna 1 aprild an kun je testen he?? of hjeb je stiekem al een vroege test gedaan, deed ik namelijk wel haha ik zit nu weer in de dagen dat me ei er aankomt.. ben toch wel heel erg benieuwd hoe het met alies is horen hier niks meer;s

xx

Reageren
    yvonne

Hoi hoi

Spannende wkn ga je weer tegemoed. Nou veel plezier. lukt het nu met die ovu testen.
    Ja vind het ook jammer dat we niets meer van Alies hebben gehoord. Kunnen we er vanuit gaan geen bericht is goed bericht ik hoop het maar voor haar.
    Ik heb geen test gedaan,( wel vanmiddag een gekocht) want dat is niet nodig. Vanmorgen wat bij het afvegen wat bloed. Nu net wat slieren (sorry) oud bruin bloed verloren. Nog niet eerder gehad dus komt nou eindelijk een normale menstruatie op gang. Een paar dagen had ik flinke steken in mijn liezen en nu is dat uitgebreid naar krampen onder in mijn buik. Nee ik denk niet dat het een innestelingsbloeding is al had ik wel het idee dat het wel raak was, moest een paar keer bijna overgeven, tepels deden meer pijn en mijn borsten branden ook echt.
    Op naar een nw ronde en nw kansen.

liefs, en een fijn wknd

Reageren
    daan

Ie bruine slierten had ik gister en eergister,vorige keer ook als de eisprong eraan komt nu wit! Maar dat zegt nog niks,als het niet doorzet testen he! Me vriendin had nog een bloeding wat kort duurde ma was wel zwanger dus kijk eerst maar even aan!! En hoop idd geen bericht goed bericht van alies:) weet niet de sticks geven nu weer 2 gelijke strepen aan vandaag dus ff afwachten vorige keer was dat ruim een week lang,en toen ineens de test donkerder dus ben benieuwd hoe het dit keer gaat! Xx

Reageren
    yvonne

ff een update.

1,5 dg heb ik maar een bloedinkje gehad. Vanmorgen voor de zekerheid een test tegen aangegooid, nega natuurlijk. Had ook geen verschijnselen meer. Maar dan weet ik het zeker dan hoef ik er ook niet meer aan te denken.
    Heb jij je super streep al gevonden? Ik heb nog voor 1 ronde ovusticks, ik hou zelf een kalender bij en als dat weer overeenkomt, stop ik ermee. Dan kan ik het zelf mijn ovulatie ook berekenen.
    Moet gewoon geduld hebben.

Liefs

Reageren
    daan

Yvon sorry voor mijn belachelijk late reactie.. hoe is het nu ondertussen? Ik dacht mebpiek gevonden te hebben maar weet het niet zeker.. ben nub2 keer ongi geweest en aangezien ik de 2de keer na 26dagen weer ongesyeld was had ik ne kalender veranderd naar een cyclus van 26 dagen… had 2 dagen gekeden dan ongesyeld moeyen worden. zit nu op de 28 dagen en nog niks. heb steeks behoorlijk trekkende pijn pnderin me buik..2 testen gedaan zelfs een vroege yest maar beide negatief.. dus zal toxh wel ongi gaan worden maar wanneer?? En dan hebbik dusfijn een onregelmatigw cyclus word het nog wat langer de ovuaticks gebruiken en er wat meer op voorraad halen want heb steeds geen sticks meer om te checken of idd me piek was. Als ik morgen nog steeds niet o gi ben ga ik wel nog maat een test doen denk jk al heb ik vrijdag een vroege test gedaan.. xx

Reageren
Reageer op: zwanger worden na verwijderen mirena
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.