- duam2 september 2011 om 18:45
Hallo,
Ik heb 2 kindjes, een van 2,5 jaar en een van 13 maanden. Nou heb ik na de geboorte van de jongste 9 maanden de cerazette pil geslikt omdat ik borstvoeding gaf. Daarna heb ik 4 maanden de yasminpil geslikt. Na mijn laatste menstruatie (eerste dag 15 augustus) heb ik 4 dagen de pil geslikt en toen besloten om te stoppen omdat wij graag een derde kindje willen. Nou snap ik dat mijn lichaam misschien van slag is, maar ik heb nou de volgende klachten.
– 2 dagen nadat ik gestopt ben, dus 1,5 week na eerste dag van menstruatie, wit slijmverlies (draderig)
– Toen ook steken in mijn buik
– Volgens berekening afgelopen maandag mijn eisprong moeten hebben, daarna beetje bloedverlies, maar voornamelijk bij het afvegen. Soms rood, soms bruin en vandaag nog een beetje wit/roze slijmverlies.
– Hevige steken onderin mijn buik
– Af en toe jeuk aan mijn tepelsZou dit allemaal van het ontpillen kunnen zijn ?
Ik wil uiteraard heel graag zwanger zijn, maar zou pas half september kunnen testen.
Had voor mijn menstruatie ook al af en toe steken in mijn buik (toen was ik nog aan de pil)…heb vorige week een test gedaan maar die was negatief.Heeft iemand dit ook ?
Maak mij namelijk een beetje zorgen over de steken in mijn buik. Ze zijn soms heel erg pijnlijk. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik wel steken gehad maar heel licht, zoals ik eigenlijk de dagen hiervoor heb gehad.
Als ik bij google steken in onderbuik in typ krijg ik alleen maar berichten over zwangerschappen. Ik weet dat ontpillen dezelfde verschijnselen kan geven als een zwangerschap.1 reactieReagerenAnoniem27 augustus 2013 om 16:40Hee!
Reageren
Ik probeer ook sinds 3 maanden zwanger te worden. Ik ben toen gestopt met de yasmine pil en heb de laatste maand soms steken in mijn borsten en kriebel bij mijn tepels. De laatste week ben ik vreselijk misselijk zonder reden.
Ik heb gister een test gedaan maar die was negatief, dus ik denk dat het allemaal ontpillen is…