- Jana8 juni 2011 om 17:09
Beste,
Een vriendin van mij had de vraag aan mij gesteld, maar ik weet er totaal geen raad mee! Jullie misschien?
Ze is al 1,5maand van de pil af. Ze probeert zwanger te geraken met haar partner. Wat nog steeds niet is gelukt. Maar nu had ze gisteren onveilige sex gehad met iemand anders. Hij is niet in haar klaargekomen.
Maar ze heeft wel de noodpil gaan halen en die heeft ze 3h daarna genomen. Wanneer mag ze terug seks hebben met haar partner? Ze wil enkel een kindje van hem. Dus zijn zaadcellen.Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten
jana5 reactiesReagerenJana8 juni 2011 om 17:33Ze is al 1,5jaar ( bedoelde ikke ) van de pil af. Ze probeert zwanger te geraken met haar partner
ReagerenJana8 juni 2011 om 17:50Beste,
Oh heeft er niemand hier raad over?
Hopelijk snel wel een reactie.met vriendelijke grroeten
ReagerenAnoniem8 juni 2011 om 20:12Het is in het algemeen verstandig 3 weken na het onbeschermde sekscontact een zwangerschapstest te doen om een mogelijke zwangerschap ondanks de MAP uit te sluiten.
ReagerenJana9 juni 2011 om 16:04Beste,
Bedankt voor deze reactie.
Nu zegt ze dat ze wel sex heeft gehad na haar bevruchting met die man waar ze mee vreemd is gegaan die niet in haar is klaargekomen.
Dus in een onvruchtbare periode.
Maar voor de bevruchting heeft ze wel sex gehad met haar huidige partner.
Maar ze heeft wel de noodpil geslikt na de bevruchting tijdens haar onvruchtbare periode.
Dan helpt die noodpil toch niet meer moest ze bevrucht zijn?
Dus als ze dan toch toevallig zwanger is is dat toch van haar partner niet?Graag een reactie
Reageren
Bedankt
Met vriendelijke groeten
JanaJana18 juni 2011 om 16:06Beste,
Reageren
Ze is vandaag ongesteld geworden.
Dus bij deze niet zwanger
Met vriendelijke groeten
Jana