- twingo10 december 2010 om 07:57
Wij zijn nu 3 maanden aan het proberen zwanger te worden van een tweede kindje (bij de eerste was het gelijk 1ste x raak). Nu heb ik normaal een cyclus van 32 dagen (heel regelmatig) en we hebben rond de ovulatie om de dag geklust… Maar nu ben ik dus 1 week voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden al ongesteld geworden. De eerste dag had ik ook wat steken in mijn buik, maar dat heb ik normaal 4 dagen lang. Ook is het bloeden ongeveer hetzelfde als ongesteldheid, wel iets minder. Ik vind het allemaal heel raar omdat ik normaal zo regelmatig ben. Wat zou dit kunnen zijn??
2 reactiesReagerenPakkert10 december 2010 om 15:47Wie heeft vastgesteld dat het ongesteldheid is? Is het wel menstruatie bloed? Is het misschien een innestelingsbloeding of een ovulatie geweest?
Reagerentwingo10 december 2010 om 16:04[b]Pakkert schrijft:[/b]
[quote]Wie heeft vastgesteld dat het ongesteldheid is? Is het wel menstruatie bloed? Is het misschien een innestelingsbloeding of een ovulatie geweest?[/quote]Maar ik dacht dat innestelingsbloeding eigenlijk altijd maar heel weinig bloed was? Normaal ben ik 4 dagen ongesteld met 3 dagen kramp, nu ik het maar 2 dagen geweest met wat krampem/steken op eerste dag. Wel op het moment (ongeveer dan) dat de innesteling zou moeten zijn. Ik snap er niets meer van, omdat ik normaal zo regelmatig ben!
Reageren