Zoeken Vraag het forum

innestelingsbloeding en pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kiene

Ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen! 7 augustus was de eerste dag van mijn laatste (flinke) menstruatie, 2 weken later had ik m’n eisprong en de dagen erna was ik ’s morgens een beetje misselijk(nu nog iets). Nu had ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden, maar het kwam dinsdag al, maar het was maar 2 dagen en lang niet zo erg als normaal, kan dit een innestelingsbloeding geweest zijn of toch een normale menstruatie?
    Ook had ik gisteravond pijn die vanaf m’n linkerheup via m’n linkeronderbuik naar m’n vagina en kont trok (weet niet hoe ik het anders moet beschrijven) en die een uurtje aanhield (vanaf dat het begon aan m’n heup) Wat kan dit geweest zijn?
    We proberen al een jaar zwanger te worden en het zou zo fijn zijn als het zou lukken!
    Alvast bedankt voor de reacties

1 reactie
    Reageren
    W.K.

Ja, dat zou beiden kunnen. Alleen een zwangerschapstest geeft zekerheid. Je kunt bij een cyclus van 28 dagen dus al lang testen. Heb je een test gedaan, en ben je zwanger?

Reageren
Reageer op: innestelingsbloeding en pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.