- kiene6 september 2010 om 13:16
Ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen! 7 augustus was de eerste dag van mijn laatste (flinke) menstruatie, 2 weken later had ik m’n eisprong en de dagen erna was ik ’s morgens een beetje misselijk(nu nog iets). Nu had ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden, maar het kwam dinsdag al, maar het was maar 2 dagen en lang niet zo erg als normaal, kan dit een innestelingsbloeding geweest zijn of toch een normale menstruatie?
Ook had ik gisteravond pijn die vanaf m’n linkerheup via m’n linkeronderbuik naar m’n vagina en kont trok (weet niet hoe ik het anders moet beschrijven) en die een uurtje aanhield (vanaf dat het begon aan m’n heup) Wat kan dit geweest zijn?
We proberen al een jaar zwanger te worden en het zou zo fijn zijn als het zou lukken!
Alvast bedankt voor de reacties1 reactieReagerenW.K.12 september 2010 om 16:23Ja, dat zou beiden kunnen. Alleen een zwangerschapstest geeft zekerheid. Je kunt bij een cyclus van 28 dagen dus al lang testen. Heb je een test gedaan, en ben je zwanger?
Reageren