- bonno19 juni 2010 om 19:32
ik heb na 4,5 jaar op 17de juni de mirena eruit gehaald deed veel pijn want het spiraaltje zat er scheef in behoorlijk veel last van de buik gehad
de 18de ook nog veel buikpijn gehad en vandaag de 19de heb ik wat bloedverlies en ook weer buikpijn het is meer een zeurende pijn
is dat normaalik weet wanneer mij eisprong is die heb ik altijd gevoeld en ik weet ook wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.
ik hoop dat dat nu ook nog blijft.
we hebben namelijk een grote kinderwensik wacht gewoon af en hoop dat het niet te lang duurt
liefs bonno
3 reactiesReagerenZonnetje19 juni 2010 om 20:31Na het verwijderen van een spiraaltje kun je enkele dagen last hebben van een zeurend gevoel in de onderbuik. Licht bloedverlies kan ook voorkomen.
Reageren
De hormonen zijn uit je lijf, dus het zou kunnen zijn dat je of sneller of later dan verwacht ongesteld wordt. Je lichaam moet het weer zelf doen. Mocht je je toch zorgen blijven maken, neem dan maandag contact op met je huisarts.bonno20 juni 2010 om 08:20Dank je
Ik heb nu het gevoel dat ik echt ongesteld ben dan dat het maar een beetje bloed verlies is begin ook meer klachten krijgen zoals vroeger toen ik ongesteld werd
Nu begin ik te twijfelen of ik het niet verkeerd gevoelt hebt dus de eisprong op de plaats van dat ik dacht ik ongesteld werd met het spiraaltje
Rond de 2 de maand had ik altijd Wat last van de onderbuik en rond de 15 de verloor ik altijd wit slijm
Wat is dan nu Wat snap het niet meerLiefst
ReagerenAïscha20 juni 2010 om 16:27Na het verwijderen kun je gemakkelijk ‘ontpillen’ verschijnselen hebben. De Mirena bevat ook hormonen waar je lichaam aan moet ontwennen.
Reageren
Dus geef je lichaam even de tijd weer op eigen kracht te komen zonder steun van externe hormonen.