- dolfijn29 december 2009 om 10:27
Hallo
Ik heb al een paar weken of 1 week 36,9 tussen 37.5 graden.
Mijn vriend heeft mij gezegd dat mijn tepel rond is iets groter.maar doet niet pijn..alleen wel zijkant van mijn borstenAf en toe heb ik last van duizelig.en linker onderbuik doet af en toe pijn.af en toe last van mijn maag.
Ik heb gisteren test gedaan.maar die kwam niet uit.ik heb twee zwangerschapstest gekocht.
1 zwangerschapstest met flink streep (van links naar rechts) en licht streep van boven naar beneden.
wat betekent dat?laat mij ff snel mogelijk weten aub.
7 reactiesReagerenAnoom29 december 2009 om 13:32Als het goed is staat in de bijsluiter van de test dat als er een streepje te zien is, ook al is ie heel licht je toch zwanger bent.
Alleen is het volgens mij zo dat als het streepje iets lichter is je nog niet heel lang zwanger bent, maar bij deze ik denk wel dat je zwanger bent.
Je kan natuurlijk ook nog even over een week een test doen, of ga naar de huisarts daar een test doen..
ReagerenAnoniem29 december 2009 om 13:49Lees de informatiefolder over zwangerschap:
[u]Zwangerschap algemeen[/u]
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU7a.htmZonnetje29 december 2009 om 22:28Hallo Dolfijn,
Ik vind het een lastige vraag; je temperatuur kan om verschillende redenen wat hoger zijn; misschien zwanger, maar het kan ook een virusje zijn, wat dan weer je andere klachten van duizeligheid en je gevoelige maag kan verklaren.
En borsten zijn gevoelig, dus kunnen iets van vorm en grootte verschillen tijdens je cyclus. Bij mijn scheelt het bijvoorbeeld bijna een cupmaat tussen de eerste week van mijn cyclus en het moment dat ik ongesteld wordt.
Wat de test betreft; is het een test waar een + uit moet komen of twee | | in verschillende vensters? Door de urine kan soms de inkt van de controlestreep (die elke test heeft) wat vlekken en dwars over de test gaan namelijk. Als het opdroogt, verdwijnt dit meestal weer wat. Ik kan dus niet zeggen wel of niet zwanger.
Ik zou je adviseren om over een dag of 3 nog eens te testen of naar de huisarts te gana. Sterkte en succes!
Reagerendoflijn2 januari 2010 om 07:17Hoi.
Ik heb test gedaan.Ik ben zwanger..as maandag is vijf weken.
bedankt voor het info!
groeten van Dolfijn
ReagerenAnoniem2 januari 2010 om 12:07Gefeliciteerd!
ReagerenZonnetje2 januari 2010 om 15:55melissa9 juni 2012 om 09:32hallo ik ben melissa en ben 19 jaar en ben nu onder tussen 5 dagen overtijd heb 2 testen gedaan en allebij negatief maar ben nog steeds niet ongesteltb
wat nu
Reageren