Zoeken Vraag het forum

Hoelang leeft sperma op een wc papiertje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Frans

Goedenmiddag misschien een rare vraag maar hoelang leeft sperma op wc papier

35 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat gaat heel snel dood. Binnen 2 minuten

Reageren
    Frans

Als een vrouw sperma op der vinger heeft en ze gaat plassen en veegt haar vagina af kan ze niet zwnager raken van het sperna op het toilet papier?

Reageren
    John (moderator)

Nee

Waarom zou er überhaupt sperma op toiletpapier zitten?

Reageren
    Frans

Bedoel als er dus sperma aan haar vinger zit en dat komt op het toilet papier en ze veegt der vagina af binnen 2 min na het klaar komen op haar hand

Reageren
    Frans

Ik leg het even uit, ik kom klaar op haar hand, ze gaat daarna plassen en pakt toiletpapier dus dat sperma komt op het toilet papier en ze veegt daarna haar vagina af met dat papiertje, kan ze dan zwanger raken??.

Reageren
    Frans
    John (moderator)

Er zijn mensen die ’s nachts slapen en ik kan helaas niet 24/7 achter mijn laptop zitten

dan is het dus ook dood en zwanger raken doet ze zo ook niet

Reageren
    Frans

Sorry beste John dat begrijp ik, maar als het 2 min op wc papier kan leven? Kan ze toch zwanger raken als er sperma op haar hand zit en dat het op wc papier terecht komt waarze mee afveegt

Reageren
    Frans

Hoe zit dat precies?

Reageren
    Anoniem-A

Ben je nog steeds bezig met je obsessie over een stukje wc-papier en sperma. Pffff. Ga verder met je leven want het leven is al kort genoeg.

Reageren
    Frans

Anoniem ik ben jong en ik stel mijn vraag aan John.

Reageren
    Aliastra

Heb jij deze vraag een tijd terug ook al
    Niet gesteld?

Reageren
    Frans

Nee? Hoezo

Reageren
    John (moderator)

Sperma gaat dood als het met papier in aanraking komt.
    En bovendien: Ze veegt af met dat papier. Ik neem aan dat ze dan niet helemaal in de vagina stopt
    Ze kan zo gewoon niet zwanger raken

Reageren
Reageer op: Hoelang leeft sperma op een wc papiertje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.