- Sandra 236 september 2009 om 17:57
Hallo iedereen,
Ik heb een klein vraagje.
Als je zwanger bent, krijg je dan je eisprong niet meer?
Ik en mn vriend zijn nu 3 maand en half aan het proberen en het is de eerste maand dat ik de eisprong niet heb of voel…Greetz
6 reactiesReagerenMerel7 september 2009 om 22:28De eisprong voel je niet altijd. Zlang je niet zwanger bent, heb je afwisselend van de linker en de reachter eierstok, iedere cyclus een ovulatie.
ReagerenSandra 238 september 2009 om 16:59Ja, dat is het juist. Deze keer heb ik ze niet gevoeld. Een vriendin van mij is ook pas zwanger en zij voelde het nog een beetje als je de eisprong moet krijge die dag. Ik heb het ook heel lichtjes links gevoeld, een 5 seconden, langer niet. Anders heb ik het een halve dag!
Ik ga nu afwachten tot ik normaal mijn regels moet krijgen, of ik ze krijg of niet …Greetz
ReagerenAnita8 september 2009 om 22:45Heb je de vorig keer je eisprong gevoeld? En daarna gemenstrueerd? Dan ben je 99,9% niet zwanger. Deze keer is het weer een nieuwe ronde en je voelt niet elke keer je eisprong.
Reageren
Maar goed, als je zwanger bent heb je geen eisprong meer en dan voel je hem ook niet.
Maar het lichaam zit raar in elkaar en dan kan het zijn dat je iets voelt ten tijde van de normale eisprong. Maar dan ben je al zwanger. En dat is bij jou niet het geval.
Denk je toch zwanger te zijn: doe een test!Sandra 239 september 2009 om 16:17De vorige 2 eisprongen heb ik heel goed gevoeld.
En na mn vorige eisprong heb ik ook mijn regels gekregen, een dag te laat dan normaal en maar 3 dagen, maar zoals je zegt het lichaam zit raar in elkaar als je stopt met de pil, er kan vanalles voorkomen en krijgen.
Ik heb een test gedaan vorige week en die was negatief, maar heb uitgerekend dat ik pas de 20ste een test kan doen, en dat is de dag dat ik mn volgende regels moet krijgen, dus het is afwachten…
Maar zoals je zei, ten tijde dat je de eisprong moet krijgen normaal voel je iets en dat heb ik gehad. Dus kan het mss wel zijn dat ik zwanger ben.
Ik heb nu al twee dagen last van mn keel, zo het gevoel last te hebben van het zuur.Greetz
ReagerenOnzekere J7 december 2012 om 13:00Ik en mijn vriend zijn 7 maand samen en hebben ih begin v november voor d eerste keer seks gehad. Hij had het al gedaan maar ik niet. Ik had ook nog geen pil genomen. Nu ben ik bang dat ik zwanger ben want normaal is mn cyclus ongeveer 6 weken en zit er al paar dagen over. Ik heb vorige week of 2 weken geleden wel slijmverlies gehad (is dat dan je eisprong) kan iemand mij helpen?
Ps: tijdens de seks hebben we wel een condoom gebruikt. Maak ik me zorgen om niets?Gr onzekere J
ReagerenEmma7 december 2012 om 13:07Hai, als jullie een condoom hebben gebruikt en daarna gecontroleerd op scheurtjes of gaatjes en dat bleek niet het geval, dan is er niets aan de hand. Je eisprong of ovulatie is normaliter ongeveer twee weken voor je volgende menstruatie. Deze periode is een vrouw het meest vruchtbaar.
Groet Emma
Reageren