- angela11 juli 2009 om 10:31
hallo allemaal.
ik moet donderdag eigelijk ongesteld worde maar heb al een week last van steken in de buik en het gevoel of ik telkens ongi moet worden,en veel last van bruine vloed en hele gevoelige borsten, zou het zo kunnen zijn dat dit een symptoon is van een zwangerschap?en zo ja zijn er testen maar mee ik nu al zou kunnen testen hoop dat iemand me antwoord kan geven bedankt !2 reactiesReagerenz11 juli 2009 om 10:34als je dit normaal niet hebt, zou het een teken kunnen zijn ja.
als je eerder wilt testen dan kan je testen bestellen bij matcare.nl of matcare.com. Deze zijn heel goedkoop en veel gevoeliger dan de gewone testen van kruidvat, clearblue etc. Ze worden je in een neutrale envelop thuis gestuurd.
ReagerenAnita11 juli 2009 om 11:17Ik zou deze vroege vorm van testen niet aanraden.
Reageren
Heel veel beginnende zwangerschappen zetten niet door en eindigen gewoon in een ongesteldheid.
Je kunt dan beter niet 6 dagen in de wolken zijn geweest, met als resultaat veel verdriet en het gevoel een miskraam te hebben gehad!
Beter is het nog even geduld te hebben en pas te testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden, de kans dat het misgaat is dan veel kleiner geworden.