- l@m19 juli 2008 om 07:33
ik heb ruim een week geleden mn hormoonstaafje laten verwijderen,maar ben nog steeds niet ongestelt geworden!!
het is voor het eerst dat ik met anticons. stop.
ik heb wel al 2 kindjes maar gebruikte toen geen anticons.
wie kan mij meer vertellen over wanneer ik ongestelt zou moeten worden en wanneer ik weer vruchtbaar ben.
we willen heel graag nog een kindje!!!
de huisarts zegt dat ik moet afwachten maar ben best ongerust!
om zwanger te raken van mn eerste kindje zijn we 4 jaar bezig geweest!!!
was toen ook soms 3 tot6 mnd niet ongestelt waarschijnlijk door stress…
wie o wie kan mij helpen???3 reactiesReagerenBrenda19 juli 2008 om 08:05klinkt alsof je alweer in de stress schiet!
Reageren
Lijkt me dus juist niet de bedoeling!
je zal gewoon geduld moeten hebben dan komt het vanzelf goed, het lichaam moet zich even herstellen en de hormonen moeten er nog uit.
Niet stressen dus, nergens voor nodig.
Sterkte en succes, Brendaanoniem20 juli 2008 om 10:00Inderdaad, zou proberen een beetje rustig te blijven. Het is pas een week geleden dat het staafje verwijderd is! Nu al stressen heeft geen zin.
Reageren
Sommige vrouwen die stoppen met de pil of zo’n staafje worden na 4 weken na het stoppen weer ongesteld. Hun lichaam heeft de natuurlijke cyclus vrijwel meteen weer opgepakt. Bij andere vrouwen duurt het wat langer voordat de natuurlijke cyclus weer opgepakt wordt en dan duurt het soms wel een paar maanden voordat je of weer voor het eerst ongesteld wordt of voordat er weer regelmaat komt in de menstruatie. En als je hiervoor een onregelmatig cyclus had, dan komt die onregelmatigheid meestal weer terug na het stoppen met anticonceptie.
Ik zou de natuur even rustig laten begaan en afwachten. Hoe moeilijk dat soms ook is.linda24 juli 2008 om 20:56bedankt voor jullie antwoord!
Reageren
ik zal inderdaad gewoon moeten afwachten,
wel heel moeilijk hoor…