- Jasmijn20 maart 2019 om 12:34
Ik heb een vraag over innestelingsbloed, wij willen graag een tweede kindje en zijn inmiddels elf maanden bezig. Door middel van ovulatie testen weet ik wannneer de lh piek is en wanneer we moeten klussen ( we doen dit normaal om de dag en op die dag een keer extra) mijn cyclus is 28 dagen en ben tot nu toe altijd regelmatig geweest. Nu voor de eerste keer ben ik 7 dagen na de verwachte eisprong opeens een beetje bloed gaan verliezen. Het is heel weinig en bruin tot rood van kleur. Ik heb verder geen buikpijn of krampen ( Iets wat tijdens de menstruatie zo erg is dat ik pijnstillers nodig heb ) mijn vraag is of dit een innesteling kan zijn of dat de menstruatie gewoon vroeg is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en soortgelijk heeft mee gemaakt? Groetjes
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2019 om 18:13Het zou een innesteling kunnen zijn
ReagerenJasmijn20 maart 2019 om 18:48Hoeveel en hoelang is het bloedverlies dan wat daarbij komt? Het was nu een dag weg en nu is net weer begonnen … het is niet veel maar toch wel weer wat
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2019 om 22:29Een innestelingsbloeding van 2-3 dagen duren en is in de regel maar gering bloedverlies
ReagerenJasmijn20 maart 2019 om 22:55het is echt met afvegen, tevens niet elke toilet  bezoek  en op t inlegkruisje wat druppels
Reageren