- Anoniem12 juni 2014 om 20:19
Hallo allemaal ik heb een vraag maar eerst een verhaal vooraf. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik word elke maand elke 8ste precies ongesteld.
Nou was ik afgelopen maand 5 dagen overtijd en de zesde dag werd ik ongesteld.
Deze maand verwachtte ik mijn menstruatie dus ook niet de 8ste maar ongeveer de 13de.
Nu heb ik de afgelopen 9de heel iets lichtrood/roze bloed verloren. Het was niet veel, maar ik dacht dus dat m’n menstruatie alsnog was begonnen.
Maar het stopte gelijk die dag.
Het is nu de 12de en nog geen bloed te ontdekken, wel ben ik erg nat daar beneden
Nu vraag ik mij dus af of dit een innesteling is geweest?Kan iemand mij daar misschien wat over vertellen en of dit dus mogelijk is?
Groetjes Nora xxx
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 21:51Voor een innestelingsbloeding is dat erg laat. Dus dat is niet erg waarschijnlijk.
Reageren
het is heel goed mogelijk dat je de 9de toch je menstruatie hebt gehad. In verban met het warme weer is het mogelijk dat de bloeding minder is dan normaal. Uiteraard zou je een zwangerschapstest kunnen voor de zekerheidAnoniem13 juni 2014 om 11:11Dit kon ik echt geen menstruatie noemen.
Reageren
En waarom zou een innesteling erg laat zijn dan?
Vorige maand was mijn cyclus ook langer dan normaal.John (moderator)
13 juni 2014 om 17:44Als je de menstruatie sowieso pas rond de 13de verwacht, zou het dan niet verstandig zijn om even rustig af te wachten en te kijken of je menstruatie er niet nog aan gaat komen? Wacht even tot na het weekend en doe een zwangerschapstest.
Reageren