Zoeken Vraag het forum

Kan dit?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal ik was in de stad en ik raakte met mijn hand een broek aan waar een paar hele rare vieze vlekken in zaten. Als dit sperma is kan ik dan zwanger worden? Ik kon mijn handen trouwens niet wassen.

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

wat een onzin

Reageren
    Anoniem

ik moest daarna mijn tampon verwisselen. Is er dan ook geen kans. Want mijn vinger is toen wel in mijn vagina gegaan

Reageren
    John (moderator)
    Anoniem

Mag ik vragen waarom het niet kan?

Reageren
    John (moderator)

Als er al sperma op die broek gezeten zou hebben, was dat sperma al morsdood door de aanraking met de stof van de broek.

Reageren
    Anoniem

Oooh oke dankje wel

Reageren
    Anoniem

Ik heb nog 1 vraagje. Maakt de stof van de broek uit of het dood kan gaan. Het was een joggingbroek, een soort zacht stof was het. Maakt dat uit voor het doodgaan van de cel?

Reageren
    John (moderator)

Het maakt niet uit welke stof

Reageren
    Anoniem

Hallo ik ben dus altijd al bang geweest dat ik van rare dingen zwanger word ofso maar door die broek  ben ik dus nog steedds bang. Ik ben bang dat het bijvoorbeeld op mijn hand zat die sperma als het sperma was dan en dat het dan nu weer ergens anders opzit en dat als ik dat dan aanraak ik zwanger kan worden. Weet iemand wat ik tegen deze angst kan doen?

Reageren
    John (moderator)

Met een psycholoog gaan praten

Reageren
    Anoniem

Maar hoe groot was de kans dat het sperma was? want ik ben er echt bang voor.

Reageren
    John (moderator)

Zelfs als het sperma zou zijn geweest, wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen , kan er nog steeds niets gebeuren. Je moet echt met een psycholoog gaan praten

Reageren
Reageer op: Kan dit?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.