- Anoniem9 augustus 2018 om 09:18
We hebben 2 of 3 dagen geleden onbeschermde seks gehad. Hij kwam niet in mij klaar maar laat maar zeggen door zingen voor de kerk uit. Stel dat ik nu toch zwanger ben is het niet ongewenst alleen maak ik me zorgen over het feit dat ik preventief voor blaasontsteking een product met beredruif slik. Dat is voor een foetus gevaarlijk las ik net. Dus als ik nu wel zwanger zou zijn (innesteling) oid, heeft dat beredruif daar nu al effect op? Straks is het kindje gehandicapt daardoor..
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2018 om 10:38Als je nu stopt met de berendruif is dat geen probleem
ReagerenAnoniem9 augustus 2018 om 14:45Okee dankjewel voor je antwoord. Kan ik dan het beste vitamine C slikken ter voorkoming van blaasontsteking?
ReagerenCatootje9 augustus 2018 om 15:17Het schijnt dat je beredruif beter niet te lang achter elkaar kan slikken. Bij blaasontsteking ook denken aan mannose, cranberry, colloïdaal zilver, zink enz. Genoeg over te vinden op internet. Ook is je darmflora belangrijk. Bij een gezonde darmflora hebben slechte bacteriën minder kans. Verder kan candida het ontstaan van blaasontstekingen bevorderen.
ReagerenJohn (moderator)
10 augustus 2018 om 01:41cranberry sap zou beter zijn
Reageren