- anoniem7 februari 2022 om 17:28
hallo, ik heb een vraagje ik heb voor 2 minuten onveilig sex gehad met mijn vriend. ( niet op de vruchtbaarste dagen en er was geen voorvocht. ) kan ik hierdoor toch zwanger zijn? Mijn menstruatie is 1 dag over tijd en ik maak me enorm zorgen. Verder hebben we alleen maar veilig sex gehad met een condoom en is deze niet gescheurd, dat voel je namelijk als het goed is toch? Alvast bedankt voor je reactie.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 februari 2022 om 17:41Is je menstruatie anders altijd precies op tijd?
Reageren
Ze kan best wel een wat later of eerder zijn. Maar zwanger zul je zo niet wordenAnoniem7 februari 2022 om 20:19Wat fijn dat u mij wat meer gerust stelt. Mijn menstruatie is nog niet zo regelmatig ik zit nu op de 31ste dag van mijn cyclus en weet eerlijk gezegd niet of ik het steeds regelmatig ben, de vorige keer duurde het iniedergeval 30 dagen. Maar er is dus eigenlijk bijna geen kans dat ik zwanger ben? Ik ben enorm bang en weet niet wat ik moet doen.
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2022 om 20:20Gewoon even rustig afwachten
ReagerenAnoniem7 februari 2022 om 20:23Heel erg bedankt! Laatste vraag, van af welke dag moet ik me wel zorgen gaan maken of er toch niet iets mis is?
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2022 om 20:25Dat kan ik je zo ook niet zeggen als je een onregelmatige menstruatie hebt. 14 dagen na de seks kun je een test doen als je menstruatie er dan nog niet zou zijn
ReagerenAnoniem7 februari 2022 om 20:26Oké top, dankjewel!
Reageren