Zoeken Vraag het forum

Bang zwanger te zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hallo, ik heb een vraagje ik heb voor 2 minuten onveilig sex gehad met mijn vriend. ( niet op de vruchtbaarste dagen en er was geen voorvocht. ) kan ik hierdoor toch zwanger zijn? Mijn menstruatie is 1 dag over tijd en ik maak me enorm zorgen. Verder hebben we alleen maar veilig sex gehad met een condoom en is deze niet gescheurd, dat voel je namelijk als het goed is toch? Alvast bedankt voor je reactie.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Is je menstruatie anders altijd precies op tijd?
    Ze kan best wel een wat later of eerder zijn. Maar zwanger zul je zo niet worden

Reageren
    Anoniem

Wat fijn dat u mij wat meer gerust stelt. Mijn menstruatie is nog niet zo regelmatig ik zit nu op de 31ste dag van mijn cyclus en weet eerlijk gezegd niet of ik het steeds regelmatig ben, de vorige keer duurde het iniedergeval 30 dagen. Maar er is dus eigenlijk bijna geen kans dat ik zwanger ben? Ik ben enorm bang en weet niet wat ik moet doen.

Reageren
    John (moderator)

Gewoon even rustig afwachten

Reageren
    Anoniem

Heel erg bedankt! Laatste vraag, van af welke dag moet ik me wel zorgen gaan maken of er toch niet iets mis is?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik je zo ook niet zeggen als je een onregelmatige menstruatie hebt. 14 dagen na de seks kun je een test doen als je menstruatie er dan nog niet zou zijn

Reageren
    Anoniem

Oké top, dankjewel!

Reageren
Reageer op: Bang zwanger te zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.