- anoniem4 juli 2018 om 21:34
halo ik ben een meisje van 18 jaar ik heb 4juni seks gehad met mijn vriend en hij kwam klaar in mij en toen hebben we nog vaker seks gehad en hij kwam telkens in me klaar ik heb de zangerschapstest gedaan omdat ik telkens moet kotsen en misselijk was die test was negatief ik heb nu 15 juni mijn maandstonden gekregen en ik heb tijdens mijn maandstonden( vruchtbaarheids periode) seks gehad met mijn vriend en telkens weer in me klaargekomen na mijn maandstonden heb ik tijdens de vruchtsbaarheids periode en ovelutie dag seks gehad met hem en weer laten klaar komen in mij. wij hebben nu nog steeds om de 2 dage seks met elkr en hy komt telkens klaar in me. Hoe komt het dat ik nog niet zwanger ben geraakt? kan ik nu zwanger geraken na mijn ovalutie dag? mss tog opnieuw testen? wij willen graag een kind hebben… moet ik het nu terug opnieuw testen? want ik ben nog steeeds niet zwanger en dat verasst me…
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 juli 2018 om 21:41anoniem4 juli 2018 om 21:58heb die artikel gelezen maar heb liever jouw antwoord nodig
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2018 om 22:28Tijdens je maandstonden kun je dus niet zwanger raken, dat zijn niet de vruchtbaarste dagen. De vruchtbare dagen liggen rondom de eisprong… Maar dat staat allemaal in dat artikel. Ook wat de beste dagen zijn om seks te hebben.
Doe nog eens een nieuwe test. Het kan wel even duren voordat je zwanger raakt… Dat gaat niet op commando.
Reageren