- Marizza15 april 2018 om 00:49
Hallo!
Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje aan jullie!
Hoe zouden jullie deze zwangerschapstest interpreteren?
Het is mijn eerste test ooit en zie dan een heel licht streepje (foto). Het is een test van de Kruidvat.
Ik menstrueer ZEER onregelmatig en kan het hiervan dus ook totaal niet afleiden. Ben natuurlijk de afgelopen tijd niet meer ongesteld geweest, anders had ik de test niet gedaan. Heb enkel de test gehaald omdat ik pijnlijke borsten heb, nu en dan erg misselijk ben en ook vermoeid. Heb dus ook geen idee hoelang ik dan al zwanger zou zijn.Hopelijk zijn er meerdere dames die wel vaker een testje hebben gedaan en mij verder kunnen helpen!
Bijlagen:
29 reactiesReagerenGreet15 april 2018 om 07:24Ik interpreteer hem als ZWANGER :-)!
ReagerenMarizza15 april 2018 om 12:45Vanmorgen zag die er al zo uit! Ik kan het echt niet geloven! Zometeen een Clear Blue aanschaffen 🙂
ReagerenAlisha16 april 2018 om 20:22Ja hoor, Jij bent hartstikke zwanger. Gefeliciteerd X
ReagerenNabii9 februari 2019 om 11:29- Heey allemaal! Ik heb vanmorgen een test gedaan. Aangezien ik erg twijfel, wil ik jullie graag om advies vragen. Ik hoorde 3 dagen geleden al ongesteld te worden. Zwanger of niet zwanger?
Natasja3 maart 2019 om 22:35Ik denk het wel , ik zit nu in hetzelfde schuitje ik ga over 2 dagen opnieuw testen. Ik was vorige maand ook een week te laat ongesteld en deze maand al 1,5 week ik . Ik had vanmorgen ook getest met een licht roze streep , super spannend .
ReagerenKirsten8 april 2019 om 09:29Lieve mensen ik heb een koperspiraal en kreeg gistere deze uitslag op een merk van kruidvat test mijn vraag wat denken jullie zwanger of niet ?
ReagerenBijlagen:
Lina6 juli 2019 om 19:23hallo dames,
ik heb vanochtend deze zwangerschapstest gedaan. Maar het is mijn eerste ooit. Ik ben dus erg aan het twijfelen. Het streepje is erg vaag. Wel of niet zwanger? Wat vinden jullie?
ReagerenDaniëlle29 februari 2020 om 23:494x heel licht streepje… maar wel zichtbaar
2 dagen over tijd maar wel wat last van krampen…. verder geen symptomen zoals misselijkheid, pijnlijke borsten etc
Wat moet ik hiervan denken? Wel of niet zwanger
ReagerenDaniëlle29 februari 2020 om 23:52Ilona mammadova28 januari 2021 om 23:44Heb test gedaan voor een dag voor menstruatie en heb deze wat denk jullie
ReagerenSerra27 oktober 2022 om 21:05Hoi,
Reageren
Ik heb een licht streepje op mijn test, maar heb wel erg vroeg getest nog 8 dagen voor mjjn menstruatie kan dit?John (moderator)
27 oktober 2022 om 21:13Testen kun je 14 dagen na de onbeschermde seks
ReagerenMarloes14 maart 2024 om 20:21Ik heb vanmiddag een test van de action gedaan K zag een licht streepje is dat zwanger of juist niet
ReagerenVlinderr15 juni 2024 om 16:09Kunnen jullie me helpen. ene zegt zwanger ander zegt je bent niet zwanger.
Reageren
Kan iemand mij uit de brand helpen.