Zoeken Vraag het forum

Miskraam en zwanger worden.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Else

Hallo,
    Mijn man en ik willen graag nog een kindje. Mijn cyclus kan ik op de dag uitstippelen, en ik bloed dan 4 dagen. 23 januari werd in ineens 4 dagen te vroeg ongesteld. De eerste dag een beetje bloed, de tweede niks en daarna 9 dagen enorm bloedverlies. Ik verwacht dat dit een vroege miskraam is geweest. Begin maart weer ongesteld geweest en daarna om de dag seks met mijn man ivm zwanger worden. Dan nu de vraag: ik test altijd mijn ovulatie dmv ovulatietesten, deze waren in dr afgelopen maanden duidelijk, geen streepje tot op 1 a 2 dagen een dubbele streep. Echter testte ik ook na mijn laatste menstruatie en alle testen zijn positief, het is onmogelijk om 20 dagen te ovuleren. Waar kan dit wel an liggen? Ben ik dan toch ergens zwanger geraakt? De eerste maand na mijn vermoedelijke miskraam deden de testen hun normale werk maar ma de laatste ongesteldheid niet, terwijl ik 4 dagen heb gebloed. Je zou zeggen dat je dan niet zwanger kunt zijn, pmaar nog lh in mijn urine van dr miskraam ook niet, want dan had ik ook in februari dubbele streepjes op de testjes moeten hebben…. vaag allemaal, wie helpt?

Reageer op: Miskraam en zwanger worden.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.