- Else27 maart 2018 om 16:27
Hallo,
Mijn man en ik willen graag nog een kindje. Mijn cyclus kan ik op de dag uitstippelen, en ik bloed dan 4 dagen. 23 januari werd in ineens 4 dagen te vroeg ongesteld. De eerste dag een beetje bloed, de tweede niks en daarna 9 dagen enorm bloedverlies. Ik verwacht dat dit een vroege miskraam is geweest. Begin maart weer ongesteld geweest en daarna om de dag seks met mijn man ivm zwanger worden. Dan nu de vraag: ik test altijd mijn ovulatie dmv ovulatietesten, deze waren in dr afgelopen maanden duidelijk, geen streepje tot op 1 a 2 dagen een dubbele streep. Echter testte ik ook na mijn laatste menstruatie en alle testen zijn positief, het is onmogelijk om 20 dagen te ovuleren. Waar kan dit wel an liggen? Ben ik dan toch ergens zwanger geraakt? De eerste maand na mijn vermoedelijke miskraam deden de testen hun normale werk maar ma de laatste ongesteldheid niet, terwijl ik 4 dagen heb gebloed. Je zou zeggen dat je dan niet zwanger kunt zijn, pmaar nog lh in mijn urine van dr miskraam ook niet, want dan had ik ook in februari dubbele streepjes op de testjes moeten hebben…. vaag allemaal, wie helpt?