Zoeken Vraag het forum

Bloedingen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Schorpioentje

Hallo,

Even ten einde raad!

29 november was de laatste dag van mijn laatste menstruatie (kwam 1 week te vroeg) Echter leek ik 15 december alweer ongesteld te zijn? (Bijna 2 weken te vroeg) (Was wel heel anders dan met helder rood bloedverlies ipv donker en zonder stolsels wat ik anders wel heel erg heb) Dag nadien in de avond was get alweer gedaan… Maar nu werd ik net wakker en blijkbaar alweer heel licht bloedverlies? Kan ik er vanuit gaan dat ik een heel erg korte cyclus heb gehad of wat kan dit zijn? Wij proberen wel om zwanger te worden maar dit begint wel heel erg lastig te worden.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je recent met de pil gestopt misschien?

Reageren
    Schorpioentje

Nee, ik ben nooit aan de pil geweest 🙂

Reageren
    John (moderator)

op zich wel vreemd dan als voorheen regelmatige menstruaties had. Ga dan met de klachten naar de huisarts.  Je hebt ook al eens een test gedaan?

Reageren
    Schorpioentje.

Voorheen had ik altijd wel mooi 4 weken na mijn laatste menstruatie een nieuwe. Scheelde soms wel eens dag ofzo maar zaten nooit minder of meer weken tussen. Dokter al gebeld maar die vond het (nog) niet nodig om te onderzoeken. En een test is nog niet gebeurt. Vond dat zelf nogal een zonde om te doen. Zekers omdat dit toch al wat vroeg zou zijn en omdat ik eigenlijk nergens last van heb buiten die lichte bloedingen dan. Toch de schrik dat het resultaat heel erg teleurstellend kan zijn.

Reageren
    John (moderator)

Dat is toch een teleurstelling die je niet gaan voorkomen, als je probeert zwanger te raken. dat hoort er toch ook bij.

Reageren
    Schorpioentje

Dat begrijp ik inderdaad wel. Maar ben er momenteel niet zo happig op om nu al te testen. Test ik liever wanneer ik een maandje geen bloeding heb dan wanneer ik die wel krijg. Heb onderhand wel gyneacoloog gebeld daarnet 🙂

Reageren
Reageer op: Bloedingen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.