- Schorpioentje18 december 2017 om 09:27
Hallo,
Even ten einde raad!
29 november was de laatste dag van mijn laatste menstruatie (kwam 1 week te vroeg) Echter leek ik 15 december alweer ongesteld te zijn? (Bijna 2 weken te vroeg) (Was wel heel anders dan met helder rood bloedverlies ipv donker en zonder stolsels wat ik anders wel heel erg heb) Dag nadien in de avond was get alweer gedaan… Maar nu werd ik net wakker en blijkbaar alweer heel licht bloedverlies? Kan ik er vanuit gaan dat ik een heel erg korte cyclus heb gehad of wat kan dit zijn? Wij proberen wel om zwanger te worden maar dit begint wel heel erg lastig te worden.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 09:30Ben je recent met de pil gestopt misschien?
ReagerenSchorpioentje18 december 2017 om 09:34Nee, ik ben nooit aan de pil geweest 🙂
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 09:42op zich wel vreemd dan als voorheen regelmatige menstruaties had. Ga dan met de klachten naar de huisarts. Je hebt ook al eens een test gedaan?
ReagerenSchorpioentje.18 december 2017 om 09:50Voorheen had ik altijd wel mooi 4 weken na mijn laatste menstruatie een nieuwe. Scheelde soms wel eens dag ofzo maar zaten nooit minder of meer weken tussen. Dokter al gebeld maar die vond het (nog) niet nodig om te onderzoeken. En een test is nog niet gebeurt. Vond dat zelf nogal een zonde om te doen. Zekers omdat dit toch al wat vroeg zou zijn en omdat ik eigenlijk nergens last van heb buiten die lichte bloedingen dan. Toch de schrik dat het resultaat heel erg teleurstellend kan zijn.
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 10:03Dat is toch een teleurstelling die je niet gaan voorkomen, als je probeert zwanger te raken. dat hoort er toch ook bij.
ReagerenSchorpioentje18 december 2017 om 11:38Dat begrijp ik inderdaad wel. Maar ben er momenteel niet zo happig op om nu al te testen. Test ik liever wanneer ik een maandje geen bloeding heb dan wanneer ik die wel krijg. Heb onderhand wel gyneacoloog gebeld daarnet 🙂
Reageren