Zoeken Vraag het forum

Kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik heb een vraag. Ik heb dit weekend voorspel gehad met mijn vriend. Hij is niet klaargekomen, maar wel op en langs mijn vagina geweest waarbij mogelijk voorvocht vrij is gekomen. Ik gebruik de pil en vergeet er nooit een.

Is er een kans dat ik hierdoor zwanger kan raken???

bedankt alvast

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee. Op de eerste plaats omdat je zo niet zwanger raakt en op de tweede plaats omdat je de pi gebruikt.

Ik neem aan dat je weet waar die pil voor dient?

Reageren
    Bp

Ik vermoed dat ik zwanger ben. Ik heb mijn regels gehad (rond 5 dagen) en misschien 2-3 dagen later hebben ik en mijn vriend “het” zonder condoom gedaan… mijn grootste angst is dat ik in begin van een ongeweten zwangerschap RX van mijn nek heb laten doen door een ongeluk. Wat moet ik doen? De RX waren exact 1 wk geleden gebeurt en mijn laatste menstruatie is maar drie weken geleden gebeurt… alles lijkt zo onwaarschijnlijk maar mijn borsten zijn opgezwollen en pijnlijk… dat klopt niet bij mij.

Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en bespreek het.

Reageren
Reageer op: Kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.