Zoeken Vraag het forum

Ben 16 en zwanger???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem 1

Hallo

Had voor het laatst seks met mijn vriendje laatste dagen van de zomervakantie. Toen hebben we het met condoom gedaan, die volgens ons NIET is gescheurd. Ookal zou het gescheurd zijn, hij is niet in me klaargekomen en het is zo dat er in voorvocht niet altijd zaadcellen bevinden.
    Nu heb ik hele maand september mijn regels niet gekregen maar heb wel al 2 weken last van gevoelige borsten. Ben altijd wel wat over tijd maar langer als een week overtijd, is dit wel normaal? Is er kans dat ik zwanger ben?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap lijkt me niet erg waarschijnlijk

Reageren
    Anoniem
    • En wat zou de oorzaak van deze situatie dan wél kunnen zijn? Het is 7 oktober ben in de maand september NIET ongesteld geworden. Maar heb wel al 2 weken heel gevoelige borsten
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden.  Je menstruaties zijn sowieso al onregelmatig…

Reageren
    Catootje

Als je al een onregelmatige menstruatie hebt kan je denken aan oestrogeendominantie en insulineresistentie. Dit soort zaken ontstaan door onze westerse manier van eten en leven. Is bij te sturen met de juiste voeding en aanvullende middelen, onder andere bepaalde voedingssupplementen. Op internet genoeg te vinden hierover.

Reageren
Reageer op: Ben 16 en zwanger???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.