- Anoniem 17 oktober 2017 om 18:16
Hallo
Had voor het laatst seks met mijn vriendje laatste dagen van de zomervakantie. Toen hebben we het met condoom gedaan, die volgens ons NIET is gescheurd. Ookal zou het gescheurd zijn, hij is niet in me klaargekomen en het is zo dat er in voorvocht niet altijd zaadcellen bevinden.
Nu heb ik hele maand september mijn regels niet gekregen maar heb wel al 2 weken last van gevoelige borsten. Ben altijd wel wat over tijd maar langer als een week overtijd, is dit wel normaal? Is er kans dat ik zwanger ben?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2017 om 18:35Een zwangerschap lijkt me niet erg waarschijnlijk
ReagerenAnoniem7 oktober 2017 om 18:45- En wat zou de oorzaak van deze situatie dan wél kunnen zijn? Het is 7 oktober ben in de maand september NIET ongesteld geworden. Maar heb wel al 2 weken heel gevoelige borsten
John (moderator)
7 oktober 2017 om 19:08Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Je menstruaties zijn sowieso al onregelmatig…
ReagerenCatootje7 oktober 2017 om 19:52Als je al een onregelmatige menstruatie hebt kan je denken aan oestrogeendominantie en insulineresistentie. Dit soort zaken ontstaan door onze westerse manier van eten en leven. Is bij te sturen met de juiste voeding en aanvullende middelen, onder andere bepaalde voedingssupplementen. Op internet genoeg te vinden hierover.
Reageren