Zoeken Vraag het forum

Babydrang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vrouw

Hallo allemaal,

ik had ook al een bericht in baby gezet, maar dit leek me een meer gerichter forum. Zoals de titel zegt, ik heb een ongelofelijke babydrang! Ik wil zo graag zwanger worden, ik denk er elke dag aan. En zelfs wanneer ik seks heb hoop ik stiekem dat het condoom kapot gaat en ik in de week van mijn menstruatie verrast word met het mooiste cadeau, een baby! En dan vind ik mezelf weer stom omdat ik weet dat het onhandig is. Maar het voelt voor mij alsof ik dit kan en ik er gewoon helemaal klaar voor ben. (Geen zorgen hoor, ik zou nooit stiekem iets kapotmaken ofzo… zoals sommige andere gekke vrouwen wel doen).

ik ben 23 jaar, ik ben bijna afgestudeerd aan mijn HBO opleiding (nu nog een halfjaartje) en dan ga ik samenwonen met mijn vriend waarmee ik nu een half jaar een relatie heb. Hij is heel erg lief en zorgzaam en houd ook veel van kinderen, hij zou een goede vader zijn! En hij heeft al een vaste baan. Maar hij wil het nu nog niet omdat alles nog een beetje onduidelijk is over de toekomst (haal ik mijn diploma, kan ik dan werk krijgen, hoe is het in de huizenmarkt, kunnen we iets vinden samen? Hoe blijft onze relatie?)

Dus mijn vraag is, herkent iemand dit? En hoe ga je er mee om? Want het frustreert me ook.

1 reactie
    Reageren
    Vrouw

en ik ben het ook met hem eens btw, dat moet ik er nog bijzetten. Maar toch blijft dat wanhopige verlangde gevoel. Het is heel intens.

Reageren
Reageer op: Babydrang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.