- liebella19 augustus 2017 om 00:08
Hallo,
Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik op een forum wat plaats.
Ik heb een situatie en het houdt mij onwijs bezig..
Mijn verloofde en ik zijn 2 jaar bezig om een kindje te krijgen. Helaas zit er nog geen vordering in.
Ben wel al bezig met de onderzoeken in het ziekenhuis om te kijken of alles oké is.
Maar nu..
Nu blijft mijn menstruatie uit. Ben 4 dagen overtijd en heb in de afgelopen maand geen seks gehad.
Ik It met mijn cyclus meestal rond de 28/29 dagen.. nu dus al op 33 dagen
Mijn vorige menstruatie was er gewoon. Wij hebben seks gehad voor die ovulatie en Daarna..
Ik ben dus wel ongesteld geweest… geen seks gehad na die menstruatie…. en nu blijft de menstruatie uit..
Rara wie weet wat of heeft wat er over te zeggen of te vragen ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2017 om 01:04Moeilijk om daar zo wat over te zeggen. Tenzij je vorige menstruatie geen menstruatie was…doe een zwangerschapstest
Reagerenliebella19 augustus 2017 om 07:47Hmm ik weet niet of er echt verschil was de laatste keer dat ik ongesteld was..
Naar mijn idee was het een gewone menstruatie. Geen andere kleur, geen andere of mindere klachten dan normaal.
Maar hey ik kan het mis hebben..
Ik ga maandag/dinsdag ochtend een test doen. Dan zou mijn menstruatie over zijn..
In iedergeval bedankt voor je reactie
ReagerenCatootje20 augustus 2017 om 15:52Ik weet niet of je de pil hebt gebruikt. Die bevordert een toestand van oestrogeendominantie en zorgt voor tekorten in je lichaam. Goed voor je lichaam zorgen is sowieso niet onverstandig. Veel mensen hebben allerlei tekorten en ontregelde hormonen en dan kan het zaak zijn om dat weer bij te sturen.
Dat je menstruatie een keer een paar dagen later is kan gebeuren. soms door stress.
Reageren