Zoeken Vraag het forum

menstruatie blijft uit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • liebella

Hallo,

Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik op een forum wat plaats.

Ik heb een situatie en het houdt mij onwijs bezig..

Mijn verloofde en ik zijn 2 jaar bezig om een kindje te krijgen. Helaas zit er nog geen vordering in.

Ben wel al bezig met de onderzoeken in het ziekenhuis om te kijken of alles oké is.

Maar nu..

Nu blijft mijn menstruatie uit. Ben 4 dagen overtijd en heb in de afgelopen maand geen seks gehad.

Ik It met mijn cyclus meestal rond de 28/29 dagen.. nu dus al op 33 dagen

Mijn vorige menstruatie was er gewoon. Wij hebben seks gehad voor die ovulatie en Daarna..

Ik ben dus wel ongesteld geweest… geen seks gehad na die menstruatie…. en nu blijft de menstruatie uit..

Rara wie weet wat of heeft wat er over te zeggen of te vragen ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo wat over te zeggen. Tenzij je vorige menstruatie geen menstruatie was…doe een zwangerschapstest

Reageren
    liebella

Hmm ik weet niet of er echt verschil was de laatste keer dat ik ongesteld was..

Naar mijn idee was het een gewone menstruatie. Geen andere kleur, geen andere of mindere klachten dan normaal.

Maar hey ik kan het mis hebben..

Ik ga maandag/dinsdag ochtend een test doen. Dan zou mijn menstruatie over zijn..

In iedergeval bedankt voor je reactie

Reageren
    Catootje

Ik weet niet of je de pil hebt gebruikt. Die bevordert een toestand van oestrogeendominantie en zorgt voor tekorten in je lichaam. Goed voor je lichaam zorgen is sowieso niet onverstandig. Veel mensen hebben allerlei tekorten en ontregelde hormonen en dan kan het zaak zijn om dat weer bij te sturen.

Dat je menstruatie een keer een paar dagen later is kan gebeuren. soms door stress.

Reageren
Reageer op: menstruatie blijft uit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.